Gæst isabella20 Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Hej alle sammen! Jeg tilbyder pasning/luftning + andet til billige penge Jeg har haft med hunde at gøre hele mit liv - og har på nuværende tidspunkt et job på en hundepension i Nordsjælland som har givet mig en god viden ang. håndtering af de fleste hunderacer/personligheder. Jeg bor på nørrebro og er 21 årig studerende. Jeg tager 100 kr for pasning i eget hjem pr. døgn, 50 kr for pasning hos mig pr. døgn og 50 kr for en gåtur Skriv hvis det har interesse Mange Hilsner Isabella Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Peanut Besvaret Marts 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2012 Hej Isabella Tilbyder du stadig pasning? Jeg har en lile Chihuahua han, som jeg mangler pasning til i weekenden den 23-25. marts. Han er meget sød og kærlig, dog lidt sky, lidt af en pivskid.... Han bruger en kattebakke indenfor, så det skal du være ok med, hvis det er. Lad mig vide hvad du siger til det /Sara Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lone Korsgaard Besvaret Marts 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2012 Hej Isabella, Vi søger pasning til vores hund Barney - se min tråd her på Kennel/Hundepension. Vi bor i hus med lukket have i Ballerup og har brug for pasning i uge 32. Vi har også kat og 2 marsvin. Ville det evt være noget for dig med en uges ferie 'på landet'? Du kan skrive til mig på [email protected] Bedste hilsner Lone Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BenteSevald Besvaret April 17, 2012 Rapporter Share Besvaret April 17, 2012 Hej Isabella. Jeg står og mangler pasning til Mira 5år, westie. Vi skal på ferie 7-27 juli, havde regnet med at hun skulle passes hos min mor, men det glippede. Er det noget du skulle have lyst til? Venlig hilsen Bente Sevald Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Cosy Besvaret Maj 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 Hej Isabella Jeg vil så gerne høre fra dig da vi har fået et akut pasningsproblem til en sød lille australsk terrier. Håber at høre fra dig. [email protected] Kærlig hilsen Birgit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Maj 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 TS har ikke været her siden hun lavede indlægget, så hun er nok ikke vanvittig interesseret. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ingeman Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Hej alle sammen!Jeg tilbyder pasning/luftning + andet til billige penge Jeg har haft med hunde at gøre hele mit liv - og har på nuværende tidspunkt et job på en hundepension i Nordsjælland som har givet mig en god viden ang. håndtering af de fleste hunderacer/personligheder. Jeg bor på nørrebro og er 21 årig studerende. Jeg tager 100 kr for pasning i eget hjem pr. døgn, 50 kr for pasning hos mig pr. døgn og 50 kr for en gåtur Skriv hvis det har interesse Mange Hilsner Isabella Hej Isabella Jeg har et akut pasningsproblem med en lille Jack Russel terrier i den kommende uge. Tror du at du kan hjælpe mig? Du kan vel ringe mig på 25618059. Mange hilsner Lars Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts