Gæst Valishia Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 ja nu havde jeg jo kameraet med, da solen skinnede så dejligt og det var lunt i vejret :hjerte: Forårs jakken ud af skabet og ned på et græs og vandstykke, hvor der sjældent kommer nogen... Så nu får i altså Hope spam!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Februar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2012 Dejlige Hope og ja skønt med forårs vejr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Februar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2012 Hope Nøj hun ser skøn ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Februar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2012 Hope Nøj hun ser skøn ud! Ja du skal altså møde hende på et tidspunkt Læg lige mærke til det ene billede, hvor hun lige har drukket vand og kameraet har fanget savl/vand i i det hun drejer sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Februar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2012 Ja du skal altså møde hende på et tidspunkt Læg lige mærke til det ene billede, hvor hun lige har drukket vand og kameraet har fanget savl/vand i i det hun drejer sig Årh ja det vil jeg ritti ritti gerne!! haaha ja det er godt fanget :klap: sikke nogle skønne brune øjne :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Februar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2012 Årh ja det vil jeg ritti ritti gerne!!haaha ja det er godt fanget :klap: sikke nogle skønne brune øjne :hjerte: Ja det er de øjne der gjorde, at vi blev forelsket i hende til at starte med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Februar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2012 Skønne billeder - hun er smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Februar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2012 smukke smukke hope :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts