Hop til indhold

Handling og konsekvens


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Når hundene får tyggeben, har Voodoo altid haft en elendig vane med at ligge med sit og vente til Motor er ved at være færdig med hans og SÅ gå i gang. Det har jeg ikke rigtig tænkt over, for Motor har ok ladet ham være selvom han var færdig men pt er Motor hugsulten og så gør han på mest skingre "uretfærdigheden vil INGEN ENDE TAGE" facon og så knurrer Voodoo helt vildt og spiser stadig ikke rigtigt sit ben men ligger bare og blærer sig med og så bliver det hele bare FOR irriterende (for os mennesker altså).

 

Så nu har Motor fået et almindeligt tyggeben som tager de der 15-20 min at kværne, Voodoo har fået en hvalpestang :mrgreen: I ved, sådan en som tager 2 sek at kværne.

 

Tror i så han lærer det? Jeg tror desværre ikke....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jeg har ikke helt styr på Voodooens alder, men det lyder som en udfordring han er i gang med, som om han vil lokke Motor til at forsøge sig. Som voksne hunde kan gøre med hvalpe, her er det bare omvendt.

 

Hvordan ser situationen ud efter skift af tyggeben til Voodoo?

 

Han er 10 måneder og jo, han er okay provokerende for tiden :) Han spiste den lille stang og så lagde han sig og blundede. Han går ikke hen og stjæler fra Motor eller prøver på det.

 

Men han har gjort sådan i et godt stykke tid, lagt og ventet med sit tyggeben - aldrig med morgen/aftensmad - men Motor har bare aldrig bidt på før. Så det er nok noget sjovere nu. Suuuuk :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er 10 måneder og jo, han er okay provokerende for tiden :) Han spiste den lille stang og så lagde han sig og blundede. Han går ikke hen og stjæler fra Motor eller prøver på det.

 

Men han har gjort sådan i et godt stykke tid, lagt og ventet med sit tyggeben - aldrig med morgen/aftensmad - men Motor har bare aldrig bidt på før. Så det er nok noget sjovere nu. Suuuuk :-D

 

Hæhæhæ - de hunde, de er god underholdning, men fint du har fundet en måde at stoppe det på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hæhæhæ - de hunde, de er god underholdning, men fint du har fundet en måde at stoppe det på.

 

Ja nu må jeg se hvor længe det virker. Og så kan han få et tyggeben når han er blevet sød igen.. måske.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...