Hop til indhold

Tudetråden....


soegaard
 Share

Recommended Posts

Som nogen af jer jo nok ved, så gik vi og ventede på nyt om "vores" hvalp der skulle fødes nu her.....I dag fik vi så beskeden; på trods af at alt har gået som det skulle, er tæven gået tom

 

Så ingen hvalp til os denne gang!! :megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

 

Sad på arbejde og så mailen og havde tårerne trilledende ned af kinderne -heldigvis sad jeg på et kontor, så kollegaerne blev ikke "forstyrret" af mit tuderi!

 

Er helt tom inde i, men alligevel begynder spørgsmålene nu at trænge sig på...Hvad nu???? :vedikke:

 

Vi vil gerne have hvalp, og Aussie, så spørgsmålet er hvornår og hvorfra....

 

Har stor tillid til opdrætter, så vil bestemt stadig gerne have derfra.....der bliver formentlig mulighed for hvalpe fra en anden kombination i løbet af sommeren.

 

Ellers så overvejer vi en anden kennel, som skulle have hvalpe i løbet af foråret....

 

Alternativt muligheden for hvalpe fra Sverige...opdrætters ene han har parret en svensk tæve!

 

Det passede bare rigtig godt nu her, og havde fået 3 ugers ferie....hvis vi skal vente til sommer, så kan vi risikere at det rammer midt i en periode hvor jeg ikke kan tage ferie, og så skal vi måske vente til hvalpen er 10 uger, og hvad med træning? Havde fundet hold....

 

Ved ikke helt hvad jeg vil med denne, snart lange tråd, andet end at lufte min skuffelse og tanker med nogle hundetosser (:hjerte:) der bedre forstå mig i denne situation....

Tør ikke fortælle min omgangskreds at jeg har tudet over en ufødt hvalp :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit aller bedste råd - tag en god snak med opdrætteren som du har tillid til. Spørg om hun kender nogle som hun vil lægge navn til og anbefale dig at kontakte (som f.eks. har/venter hvalpe efter opdrætterens hanhunde). Se disse grundigt efter og mærk om det for dig vil være en lisså god løsning eller om det vil være "en erstatning" for den hvalp du troede du skulle have. Er svaret det sidste, så fortæller du din opdrætter at du helst vil vente på at den rigtige hvalp kommer til verden hos hende..... og ja, så venter du bare og det kan godt være det ikke lige blev den uge du havde planlagt. Men hellere vente længere tid på den rigtige hvalp fra den rigtige opdrætter, end at få den forkerte hvalp på det rigtige tidspunkt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Det er jeg simpelthen så ked af at høre.

Jeg ved hvor meget I har glædet jer.....

 

Jeg er virkelig, virkelig ked af det på jeres vegne.

 

Jeg synes i skal bruge de næste par dage til at snakke om tingene, mærke efter og så derfra finde ud af hvad næste skridt er.

 

Den helt perfekte, søde, smukke Aussie venter derude på jer. Det er jeg helt overbevist om.

 

Jeg ville også ha grædt, uden tvivl!!! I har jo virkelig gået og set frem til det.

 

virkelig virkelig mange trøste kram her fra:bighug::bighug:

 

Caia og jeg vil nu stadig rigtig gerne hilse på jer, og du er fortsat mere end velkommen til at komme forbi træningen og hilse på os.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er I søde :kys:Småtuder lidt igen....vil gerne ud og gramse jeres hundebasser, så bliver det bare uden hvalp :genert:

 

Fik en god snak med kæresten om hvad vi gerne vil, og så ringede vores søde opdrætter...de er simpelthen så kede af det også. Så fik en god snak med hende også, og de har flyttet næste års parring....så nu krydser vi ALT på at det går i orden, så skal vi kun vente 2 måneder ekstra....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Se det er da vildt gode nyheder;-)

2 måneder fra eller til, gør ikke det vilde.. og da slet ikke hvis det betyder at i får DRØMME hunden..

Jeg krydser så meget fingre for jer...I fortjener en dejlig lille aussie hvalp:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit aller bedste råd - tag en god snak med opdrætteren som du har tillid til. Spørg om hun kender nogle som hun vil lægge navn til og anbefale dig at kontakte (som f.eks. har/venter hvalpe efter opdrætterens hanhunde). Se disse grundigt efter og mærk om det for dig vil være en lisså god løsning eller om det vil være "en erstatning" for den hvalp du troede du skulle have. Er svaret det sidste, så fortæller du din opdrætter at du helst vil vente på at den rigtige hvalp kommer til verden hos hende..... og ja, så venter du bare og det kan godt være det ikke lige blev den uge du havde planlagt. Men hellere vente længere tid på den rigtige hvalp fra den rigtige opdrætter, end at få den forkerte hvalp på det rigtige tidspunkt.

 

Hopsa, jeg er helt enig med dig....tror bare det var lidt i afmagt, så tænkte jeg praktisk i stedet :vedikke: Det var bare når det hele lige havde flasket sig, og så skal vi ændre planlægning, og håbe på at ferie og lignende kan klares igen. Selvom det er det hele værd for den rigtige lille vaps :lun:

 

 

 

Se det er da vildt gode nyheder;-)

2 måneder fra eller til, gør ikke det vilde.. og da slet ikke hvis det betyder at i får DRØMME hunden..

Jeg krydser så meget fingre for jer...I fortjener en dejlig lille aussie hvalp:lun:

 

Nej, ikke hvis det lykkedes.....tæven skal HD/AD fotograferes onsdag, så håber vi at det giver gode karakterer! Vi har mødt både han og tæve, og de er skønne, så vi er helt trygge ved det....

 

Tak :kys: Jeg regner med at vi kommer lørdag, kæresten var frisk, og jeg lokkede med både Aussier og Tollere....

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Hehe!!! Det ligger et pres på os Aussie ejere på holdet når i sådan kommer for at kigge.. Jeg kan selvf. Ikke garantere at den med tollerne kommer.. De er ikke så møde stabile. Træneren har også en Aussie han!!! Suuuper lækker er han, og kæmpe stor.. Men hvis hun har ham med sidder han i bilen:-) krydser fingre for gode resultater med det nye kuld..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er jo i samme båd som Soegaard, da jeg også skulle have haft hvalp fra samme avler :megaked: men hvis alt går godt skulle der som sagt komme hvalpe til afhentning engang i august ;) Vi må bare acceptere, at naturen ville det anderledes denne gang og så krydse fingre for, at den anden smukke tæve kommer med et super kuld engang i maj måned :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er jo i samme båd som Soegaard, da jeg også skulle have haft hvalp fra samme avler :megaked: men hvis alt går godt skulle der som sagt komme hvalpe til afhentning engang i august ;) Vi må bare acceptere, at naturen ville det anderledes denne gang og så krydse fingre for, at den anden smukke tæve kommer med et super kuld engang i maj måned :-D

 

Ja, vi krydser alt hvad der krydses kan på sommerhvalpe til os begge :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...