Hop til indhold

Hundeskoven i Østerådalen (Aalborg)


Gæst Albert
 Share

Recommended Posts

Gæst Albert

Hejsa

 

Nu er vi kommet til, at Aalbert igen må være sammen med andre hunde. :banan:

 

Jeg har været i gang med at træne ham stille og roligt op og nu skal han altså ud og møde nogle andre firbenede skabninger.

:vuf:

Selv bor jeg i 9210 og tænkte derfor om der evt. var nogen, der havde lyst til en legedate i Hundeskoven i Østerådalen?

 

Evt. søndag d. 11.03.2011 kl. 10.00? Eller hvad der lige passer?

 

Hilsen Heidi og Albert

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Albert
Bare af nysgerrighed.. hvorfor skulle han 'trænes op'?...

 

Albert er en omplaceringshund. Jeg købte ham gennem Aalborg Dyreinternat.

 

Hende, der havde Albert fra hvalp havde gigt og kunne derfor ikke magte Albert. Han har derfor ikke få den motion som han har haft brug for. Når han så endelig kom ud var det uden line og så tonsede han så afsted.

 

Da Albert kom til internatet gik han fuldstændig frenzy med de andre hunde. Han løb hele tiden og havde det pragtfuldt og brændte virkelig noget krudt af. Så kom han hjem til os og vi er ikke dem, der sidder i sofaen så hos os kom han også meget ud.

 

Det hele resulterede i, at Albert blev overbelastet i hans bagben og ikke kunne støtte på det højre bagben.

 

Dyrlægen beordrede så Albert i ro og uden leg med andre hunde. Lufteture måtte kun være til han havde tisset og pøllet og så hjem. Ingen legetøj i huset, da Albert skulle slappe af.

 

Nu har han fået ro.. og jeg har været i gang med at forlænge vores ture... og nu må han gerne komme ud blandt andre hunde igen. DET tror jeg han bliver glad for, for jeg kan slet ikke styrer ham i snoren, når han møder andre hunde... KUN hvis jeg har hånden fuld af hundeguf og han får lov at spise det hele...

 

Han trænger bare SÅ meget til at komme ud og lege.. og forstå at det altså ikke er sidste gang, at han får lov til det... :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...