Besvaret August 29, 200817 år comment_59567 Hvis ret skal være ret, så har jeg faktisk heller aldrig påstået det modsatte (sådan da... ) Underlig er også godt, for det ville være så kedeligt hvis vi alle var normale :blink: Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59568 Se det siger du jo kun fordi du ikke var der Er du klar over hvor meget arbejde der skulle lægges i at få AutoNoomi til at gå under de der skøre mennesker der vendte den forkerte vej??? :engel: Nå, så du kan altså godt, når det skal være..... Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59571 Nå, så du kan altså godt, når det skal være..... Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59572 Ascha - SE HER Underlig er også godt, for det ville være så kedeligt hvis vi alle var normale :blink: Aslan siger du er kedelig :blink: Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59573 Ascha - SE HER Aslan siger du er kedelig :blink: :5up: Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59579 Ascha - SE HER Aslan siger du er kedelig :blink: Hvorfor skal jeg hænges ud? :megaked::megaked::megaked: Nu trænger jeg til en krammer Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59580 Hvorfor skal jeg hænges ud? :megaked::megaked::megaked: Nu trænger jeg til en krammer Århh :ae: Det var fordi Ascha påstod forleden at hun var normal Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59583 Er der en flink sjæl der putter navne på de der mennesker :mrgreen: Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59584 Hvorfor skal jeg hænges ud? :megaked::megaked::megaked: Nu trænger jeg til en krammer Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59592 Aslan siger du er kedelig :blink: Nå, så du tør ikke selv, hva`? Din bangebuks. Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59595 Hvorfor skal jeg hænges ud? :megaked::megaked::megaked: Nu trænger jeg til en krammer Bare rolig. Jeg ved godt at dine ord er blevet udsat for manipulation. :ae: Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59597 Nå, så du tør ikke selv, hva`? Din bangebuks. :genert: ØV - Jeg vidste det ikke kunne betale sig at lege sladrehank :megaked: Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59598 :genert: ØV - Jeg vidste det ikke kunne betale sig at lege sladrehank :megaked: Der kan du bare se,... man lærer mange gode ting herinde på HF.:blink: Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59599 Ind imellem kan man som hundeejer være utilfreds med sin træningsplads.Men se lige her inden I klager næste gang. På denne træningsplads blev hundeejerne sat i gang med at træne "op på knoerne" så de kunne være i form til hundetræningen Fotoet er taget ved den praktiske eksamen i søndags, jeg tillader mig at bringe det her da jeg mener personerne er ret så ukendelige Og du skrev slet ikke i mail´en at der ville indgå armbøjningslignendeøvelser = av av :scared: :pift: Her møder man op med hundene, også skal man istedet lege gorilla :scared: :blink: :blink: :5up: Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59600 Ugenkendeligt????? Jeg synes da også godt, at jeg kan sætte navn på 2 stykker :mrgreen::mrgreen: Hænger det mon sammen med, at jeg var til stede Men sjovt var det og Rosie synes, at der var en schæferejer, der havde nogle gode godbidder med :mrgreen: Du ved selv hvem du er *GG* MVH Wivian Bacon og frikadeller er og bliver et hit :blink: Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59601 Jamen søde Nollike, jeg ser da masser af aktivitet. Men det ser unægtelig ud til at hele holdet knokler mens du ..... afspadserer. Den hopper jeg lige med på :blink: Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59604 Der kan du bare se,... man lærer mange gode ting herinde på HF.:blink: Jeg takker ydmygt for lærdommen Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59626 Århh :ae: Det var fordi Ascha påstod forleden at hun var normal Nåååååååååååååååååååååååå :5up: Nå, så du tør ikke selv, hva`? Din bangebuks. Hahah så kan tante badante lærer det Bare rolig. Jeg ved godt at dine ord er blevet udsat for manipulation. :ae: Tak. Ja, nogen gange tror jeg tanten blev sat på jorden bare for at ødelægge mti liv Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59640 Ja, nogen gange tror jeg tanten blev sat på jorden bare for at ødelægge mti liv Klart - Det er det eneste mål med hele mit liv :5up: Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59650 Er der en flink sjæl der putter navne på de der mennesker :mrgreen: Hende, der står yderst i broen mod fotografen er undertegnede Slipper jeg så for et billede på Facebook? Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59661 Hende, der står yderst i broen mod fotografen er undertegnede Slipper jeg så for et billede på Facebook? Altså ikke røven med hippigummistøvlerne direkte mod fotografen vel?? Det er dig i det mørke tøj, med rødligt hår og noget der ligner en sort line i hånden?? Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59663 Klart - Det er det eneste mål med hele mit liv Jeg vidste det fra dag 1 jeg så dig skrive første gang!!!! Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59667 Altså ikke røven med hippigummistøvlerne direkte mod fotografen vel?? Det er dig i det mørke tøj, med rødligt hår og noget der ligner en sort line i hånden?? Havde jeg stået med røven direkte mod fotografen, så havde der da ikke været plads til andet Jeps, jeg er i mørkt tøj, rødligt (?... Jeg synes jeg er leverpostejsfarvet *GG*) hår og det er ikke en sort line, men en sort kasket, der ikke ville blive på Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59691 Havde jeg stået med røven direkte mod fotografen, så havde der da ikke været plads til andet Jeps, jeg er i mørkt tøj, rødligt (?... Jeg synes jeg er leverpostejsfarvet *GG*) hår og det er ikke en sort line, men en sort kasket, der ikke ville blive på Nej nej, blodig leverpostej så - over i det rødlige vil jeg også sige. Pænt faktisk! Rapporter
Besvaret August 29, 200817 år comment_59693 Og du skrev slet ikke i mail´en at der ville indgå armbøjningslignendeøvelser = av av :scared: :pift: Her møder man op med hundene, også skal man istedet lege gorilla :scared: :blink: :blink: :5up: Undskyld, men jeg viste det ikke - havde sluppet kontrollen Men du klarede det super flot - gorilladelen Rapporter