Hop til indhold

Vi vil se billeder af Jackie!!!!!


Nollike
 Share

Recommended Posts

Hvor meget vejede jacki da hun var 8 uger?

 

På Aslans hvalpehold er der en lille schæferhvalp på 8 uger, den vejer 9kilo (lyder af helt vildt meget for en schæfer hvalp)

 

Det ved jeg faktisk ikke helt præcist :oops: men ca. 5 kg :-D Sidste uge til 12 uger vaccinationen vejede Jacki 9,4 kg :cool:

 

Umiddelbart lyder 9 kg af temmeligt meget på en 8 ugers hvalp, men der ér temmelig stor forskel på hanner og tæver (da Bondo var 12 uger vejede han over 12 kg) samt på vægten af hvalpe i store kontra små kuld, er der få hvalpe er der jo mere til rådighed i mælkebaren til dem :mrgreen: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, hvor det da hjalp :mrgreen: Jeg tænkte jo nok at du bare skulle have et spark bagi :blink:

 

Hold da OP hvor er hun bare nuttet :sut::klovn: Hun er da noget af det kæreste!!! Hit med flere billeder!!! :mrgreen: Og tag så lige at bore næsen ned i pelsen oven på hovedet mellem ørerne fra mig :mrgreen: (når jeg nu ikke kan komme til det selv :megaked:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, hvor det da hjalp :mrgreen: Jeg tænkte jo nok at du bare skulle have et spark bagi :blink:

 

Hold da OP hvor er hun bare nuttet :sut::klovn: Hun er da noget af det kæreste!!! Hit med flere billeder!!! :mrgreen: Og tag så lige at bore næsen ned i pelsen oven på hovedet mellem ørerne fra mig :mrgreen: (når jeg nu ikke kan komme til det selv :megaked:)

 

Tak for de søde ord om Jacki :kys: ikke om ordene om at sparke mig bagi :mrgreen: :blink:

 

Jeg tror desværre, at hun godt selv ved, at hun er nuttet og at hun spiller på det :rolleyes::engel:

 

Ej, hun er seriøst dejlig :lun: de sidste dage er hendes ører sådan lidt oppe at stå på skift, det ser så kært ud :lun: Var sammen med hendes opdrætter i aftes til noget kursus noget, og han kunne berette, at alle hendes søskendes (7 stk.) ører står, og har gjort det længe :neutral: Så Jacki er ene om at beholde det ekstra hvalpede lidt længere :engel: :hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de søde ord om Jacki :kys: ikke om ordene om at sparke mig bagi :mrgreen: :blink:

 

Jeg tror desværre, at hun godt selv ved, at hun er nuttet og at hun spiller på det :rolleyes::engel:

 

Ej, hun er seriøst dejlig :lun: de sidste dage er hendes ører sådan lidt oppe at stå på skift, det ser så kært ud :lun: Var sammen med hendes opdrætter i aftes til noget kursus noget, og han kunne berette, at alle hendes søskendes (7 stk.) ører står, og har gjort det længe :neutral: Så Jacki er ene om at beholde det ekstra hvalpede lidt længere :engel: :hjerte:

 

Sæ'fø'li' beholder hun det hvalpede længere, hun ved da godt hvad der virker :mrgreen::engel:

 

Altså jeg vil bare lige fortælle (sådan helt ud i den blå luft) at Noomi er rigtig sød ved yngre hvalpe, hun er super god til at lege med dem :engel::engel:

 

Be' om flere billeder :lun::hjerte::sut::klovn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg vil bare lige fortælle (sådan helt ud i den blå luft) at Noomi er rigtig sød ved yngre hvalpe, hun er super god til at lege med dem :engel::engel:

 

Jamen, hun er da meget velkommen :klovn: ........ hendes moar også :blink:

 

Be' om flere billeder :lun::hjerte::sut::klovn:

Ej, nu bliver du krævende :shock: Har ikke flere af nyere dato, og så skal jeg jo til at tage nogle :shock: Og så er der det der tids noget, i aften træning, i morgen træning, torsdag træning = tid = 0 :???::(:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, hun er da meget velkommen :klovn: ........ hendes moar også :blink:

 

Tak :mrgreen:

 

 

Ej, nu bliver du krævende :shock: Har ikke flere af nyere dato, og så skal jeg jo til at tage nogle :shock: Og så er der det der tids noget, i aften træning, i morgen træning, torsdag træning = tid = 0 :???::(:mrgreen:

 

Det kommer vel ikke som den store overraskelse at jeg er krævende?? :engel: Du må tage et kamera med til træning så :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...