Hop til indhold

Vi vil se billeder af Jackie!!!!!


Nollike
 Share

Recommended Posts

Jeg synes at der her på HF er en voldsom mangel på billeder af Jackie, så A9 denne tråd er til fri afbenyttelse til at fylde op med Jackie-billeder og små historier :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::engel:

God idé :5up: HEY A9 kom så med nye billeder af Jackie!!!!:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg lede opmærksomheden på frøken Jackis album :engel: link forefindes i min signatur ;-)

 

Skal dog gerne - senere når jeg ikke mere er på job :engel: - lægge lidt ind af hendes første møde med havet :shock: inkl. blow-by-blow beretning :mrgreen:

 

I aftes var der krise i det lille hjem :shock: Jacki kunne godt komme ind under sofaen men ikke ud igen :eek: :ae: Hun blev derfor tvunget til at sove ovenpå sofaen og ikke under den :lun:

 

Før det var vi en tur i Kredsen, hvor hun for første gang fik lov at lege lidt med figurenten :-D Og hvis det ikke fordi hun var træt, fordi hun havde leget med skolekæreste Cayman :lun: så havde hun kunnet holde til mere end 4 "runder". Tøsetrolden synes nu ellers, det var rigtig skæg, og var lige ved at gø :shock: :5up: - Personligt synes jeg, at hun allerede nu er 100% bedre end Bondo var som 1 årig, men det siger vist desværre mere om Bondos angst end om hende :megaked: :megaked: Bondo var sk*de bange for figurenten, dét plager bestemt ikke frøken Jacki :5up: der udviser en total mangel på respekt på stort set alt :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg lede opmærksomheden på frøken Jackis album :engel: link forefindes i min signatur ;-)

 

Skal dog gerne - senere når jeg ikke mere er på job :engel: - lægge lidt ind af hendes første møde med havet :shock: inkl. blow-by-blow beretning :mrgreen:

 

I aftes var der krise i det lille hjem :shock: Jacki kunne godt komme ind under sofaen men ikke ud igen :eek: :ae: Hun blev derfor tvunget til at sove ovenpå sofaen og ikke under den :lun:

 

Før det var vi en tur i Kredsen, hvor hun for første gang fik lov at lege lidt med figurenten :-D Og hvis det ikke fordi hun var træt, fordi hun havde leget med skolekæreste Cayman :lun: så havde hun kunnet holde til mere end 4 "runder". Tøsetrolden synes nu ellers, det var rigtig skæg, og var lige ved at gø :shock: :5up: - Personligt synes jeg, at hun allerede nu er 100% bedre end Bondo var som 1 årig, men det siger vist desværre mere om Bondos angst end om hende :megaked: :megaked: Bondo var sk*de bange for figurenten, dét plager bestemt ikke frøken Jacki :5up: der udviser en total mangel på respekt på stort set alt :hjerte:

 

Se det var MEEEEGET bedre A9 :mrgreen: Jeg forventer billeder og historier straks du er kommet ind af døren efter arbejde :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sig mig - hvor længe skal du egentlig være på det der arbejde A9 ... jeg synes egentlig ikke det er passende at bruge så lang tid på den slags pjat ...

ENIG!! Den tid man bruger på arbejde er jo fritid der bliver trukket fra hundens tid:cry::engel::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sig mig - hvor længe skal du egentlig være på det der arbejde A9 ... jeg synes egentlig ikke det er passende at bruge så lang tid på den slags pjat ...

 

ENIG!! Den tid man bruger på arbejde er jo fritid der bliver trukket fra hundens tid:cry::engel::lol::lol:

 

Altså jeg synes, også jeg bruger alt for megen tid på der dersens job pjat :megaked: :megaked:

 

Og ikke nok med at jeg skal være væk fra Jacki, så skal jeg også - eller burde også ind i mellem :engel: :blink: - lave noget der ikke er HF relateret :shock::evil::shock:

 

For alt dette bliver jeg kun i alt for rige grad kompanseret :megaked: :megaked: :megaked:

 

:mrgreen: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, altså SÅ kommer de Jacki billeder :lun:

 

I søndags var vi i Sæby til familie tamtam, og da mine forældre kun bor ca. 150 m fra stranden skulle vi naturligvis derned :mrgreen: :mrgreen:

 

Først var lille pigen lidt betænkelig ved alt det dersens vand :shock: ikke bange eller usikker bare betænkelig ;-)

 

Min broder bar hende 3 gange et stykke ud i vandet for at lade hende "svømme" ind - altså han holdt jo ved i sele ;-) så hun svømmede ikke selv, men svømmebevægelser det lavede hun godt nok :5up: da hun kom på lavt vand slap han hende, så hun selv kunne løbe ind :-D :-D

 

Årsagen til at han gjorde det 3 gange i rap, var for at teste om hun blev usikker, noget med at 1. gang vidste hun ikke hvad der skulle ske, så der ville hun naturligt ikke være bange, 2. gang ville hun have en idé om hvad der skulle ske, så hvis hun skulle vise usikkerhed ville hun gøre det 3. gang - men der var slet intet at komme efter :5up: :5up: Hun var lige tryg den 3. gang som den 1. :banan:

 

Lang smørre :blink: her kommer billederne :vinken:

DSC02305.JPG

DSC02313.JPG

DSC02314.JPG

DSC02317.JPG

DSC02324.JPG

Redigeret af a9
Link til indlæg
Del på andre sites

hvor er hun knuselskelig dejlig :lun:

 

Ja ikke a1219.gif

 

Hun er en livsnyder :lun:

 

Hun går i den grad gennemlivet med en udstråling af tillid og glæde - bare at se hende tulle rundt er :lun:

 

Åhhr, schæferhvalpe ER altså bare noget af det kæreste :lun:

 

Søde, søde Jacki :hjerte:

 

tak :kys:

 

Altså ... schæferhvalpe har vi vist slået fast, er noget nær det mest nuttede i hele verden ... og jeg tror så endda at Jacki er dét absolut mest nuttede eksemplar af dem alle :lun:

 

Schæferhvalpe er nemlig bare übernuttet :lun: og min i særdeleshed :hjerte:

 

Hvor er hun altså bare dejlig :lun: :lun:

 

:lol: mærkelig benstilling, jeg syntes ellers det plejer at være "søløve" stilling ved hvalpe, men Jackie har da fundet sin helt egen metode :lol:

 

Det er første gang jeg har set hendes ben ligge sådan :???: så det måtte jeg liiiige tage et par billeder af :blink: :engel:

 

Sød er hun nu :mrgreen: og stadig meget blød :mrgreen:også ørerne :engel:

 

Smart triks med, at lade andre gå i vandet med hende :5up: det ser ud til det var rimeligt vådt :mrgreen:

 

Hun er nemlig bare særdeles nusse-venlig :lun: og hendes ører har faktisk stået op i dag flere gang :shock: Hvilket er lidt ærgerlig, står de op kan jeg jo ikke få mine penge retur :mad: :blink:

 

Kan nu ikke helt tage æren af at lade hr. bror gå i vandet med hende, for lige pludselig stod han der bare med hende igen og igen :shock::cool: :5up: Hun klarede det til UG kryds og slange :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Bemærk den lidt "pudsige" benstilling på det sidste billede :mrgreen:

 

Haha, sådan ligger Aslan også.

 

Når du finder svaret på hvorfor, så vil jeg gerne vide det.

 

Uuuuuuuuuuuuuuuud over det....

 

Så er hende Jacki altså dejlig. Og en rigtig frællert på stranden.

 

Og snu, hvorfor gå udi vandet?

man leger da bare hvalp, sender et par øjne og så siger folk: Vi må nok hellere hjælpe hende på vej"

 

Og så siger folk at hunde ikke er udspekuleret :rolleyes:

 

:lun: hun er altså lidt mere nuser end da hun var helt lille bitte :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun kær! Jeg er vild med hendes udtryk når hun leger med sin bable-bold (var det navnet... demensen sniger sig ind på mig:mrgreen:), det er bare sååå spændende kan man godt se. :-D

 

Ja, hun er bare heeeeelt vild med den, det er rigtig skæg både for hende og for mig :mrgreen: :mrgreen:

 

Haha, sådan ligger Aslan også.

 

Når du finder svaret på hvorfor, så vil jeg gerne vide det.

 

Uuuuuuuuuuuuuuuud over det....

 

Så er hende Jacki altså dejlig. Og en rigtig frællert på stranden.

 

Og snu, hvorfor gå udi vandet?

man leger da bare hvalp, sender et par øjne og så siger folk: Vi må nok hellere hjælpe hende på vej"

 

Og så siger folk at hunde ikke er udspekuleret :rolleyes:

 

:lun: hun er altså lidt mere nuser end da hun var helt lille bitte :lun:

 

Tak :kys: - hun er altså bare en charmetrold af rang :lun: og det er ikke kun mig der siger sådan :engel: det gør også dem der har mødt hende :shock: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...