Hop til indhold

Transporttasker

Gæst PigenMedHvalpen
 Share

Recommended Posts

Gæst PigenMedHvalpen

Hejsa :)

Ja altså, egentlig havde jeg jo købt en transporttaske, men den er desværre gået i stykker, da min lille hvalp ikke forstod at det ikke var hendes private tyggelegetøj, og jeg kom til at stole på hende med tasken alene xD .. Dumt ..

- Men det gør så at jeg nu leder efter en ny transporttaske, og i stedet for at købe en ny har jeg kig på nogle nye, da ja, det kunne jo være der var nogle pænere, eller bedre egnet (:

- Min hvalp bliver omkring 40 cm høj og 10 kg tung, så vil gerne have jeres vurdering af om de tasker jeg har fundet også holder til hende som voksen? (:

Jeg kan åbenbart ikke poste links men jeg kan fortælle hvad de hedder og sådan;

1. Fundet på netdyrelæge hjemmeside, og hedder "Elegance". (Brun, Sort & Beige)

Mål : 50x30x30 - Bære optil 12 kg - Det er denne jeg havde før, og vil købe igen hvis jeg ikke finder nogle bedre.

- De 3 næste er fundet på zooplus hjemmeside. -

(Hvis i går ind på kategorien "Bæretasker" er det annonce nr: 2, 9, 14)

2. Bæretaske Sporty. (Sort)

Mål : 55x30x30 - Bære optil 10 kg.

3. Bæretaske. (Bodorød/Brun & Lys/Beige)

Mål : 52x26x29 - Bære optil 10 kg.

4. Bæretaske Freedom med løbegård. (Grå & Sort)

Mål : 50x54,5x32 - Bære optil ?? (Det står der ikke)

- Denne er jeg meget i tvivl omkring, fordi der står ikke mål på selve transporttasken, efter hvad jeg kan se, og ved ikke hvor meget den kan bære.

I er velkommen til at foreslå nogle helt andre tasker også, men pt. kan jeg ikke undvære meget mere end 3-400 kr. på en sådanne taske.

- Den skal kun bruges til at hun kan ligge i den i toget/bussen, når jeg skal til jylland og hun skal med (:

(jeg bor på sjælland, tæt ved ringsted)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den med løbegård tror jeg ikke på kan holde 10 kg. Den er lavet til kaniner og marsvin Transportboks til gnavere billigt hos zooplus: Bæretaske Freedom med løbegård

sport versionen er her Bæretasker og hundetilbehør billigt hos zooplus: Bæretaske Sporty synes den ser meget "flimsy" ud... altså synes ikke den ligner noget der kan bære 10 kg. Så ville jeg hellere have denne Bæretasker til hunde billigt hos zooplus: Bæretaske

den sidste fra Zooplus du skriver om kan jeg ikke finde :vedikke:

Jeg ville nok tage den du havde før, som kan tage op til 12 kg, når hun vejer 10...

Link til indlæg
Del på andre sites

Amocca, jeg tror den sidste er den du har nævnt at du hellere ville havde, udfra navnet og farven så ligner det meget godt :)

- Men kigger lige med her, for jeg er også på udkig efter en taske til Nalah :D

Link til indlæg
Del på andre sites