Hop til indhold

Hvem betaler aborten? (hvis Zamzam kommer galt afsted)


Petrine
 Share

Recommended Posts

Altså Buddha, hvis du blev gravid og bagefter droppet (meget tænkt, bliv nu ikke ophidset) og eks-kæreste krævede abort, ville du så synes, det var fair? Jeg kan godt se, at jeg nok ikke har det store at skulle have sagt.

 

Parringsgebyret for Zamzam er 15.000, sådan helt officielt, har bare svært ved at se, hvordan jeg kan kræve betalingen, hvis det ikke var en planglagt parring :hmm: og antal hvalpe afhænger vel af tævens race, så der kunne være kommet rigtigt mange.

 

Haha jeg ville skam selv dumpe mig, hvis jeg fik flere hormoner end jeg har nu.

 

Jamen ærligt talt, jeg har fået en abort engang, besluttet med min daværende kæreste, det er vel svar nok? Nu synes jeg nok lidt, at det var noget man må finde ud af når man opdager det, ikke 3 måneder senere, for SÅ ville jeg garanteret have det pænt svært ved det, naturligvis - men det ville jeg så heller ikke bede tæveejeren om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg var hanhundeejer, ville det gøre en verden til forskel, hvis min han ufrivilligt (nå, ja - nok mest ufrivilligt fra min side) blev far til et kuld hvalpe. Jeg syntes det er moralsk forkasteligt, hvis tæveejere bevidst slipper deres hunde løs for at få lidt lir fra den første den bedste. Men er ligeså nysgerrig som de fleste andre i forhold til hvad juridisk praksis er på området. Den syntes jeg stadig vi mangler at få sat et søm i.

 

Jeg mener hellere ikke, at det er moralsk i orden. Men hvis en tæveejer bevidst slipper sin tæve løs, så min hanhund kan parre den og jeg ikke kan nå at forhindre det, så vil jeg så sandelig også have betaling for det, hvis der er juridisk belæg for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg var hanhundeejer, ville det gøre en verden til forskel, hvis min han ufrivilligt (nå, ja - nok mest ufrivilligt fra min side) blev far til et kuld hvalpe. Jeg syntes det er moralsk forkasteligt, hvis tæveejere bevidst slipper deres hunde løs for at få lidt lir fra den første den bedste. Men er ligeså nysgerrig som de fleste andre i forhold til hvad juridisk praksis er på området. Den syntes jeg stadig vi mangler at få sat et søm i.

 

Jeg mener hellere ikke, at det er moralsk i orden. Men hvis en tæveejer bevidst slipper sin tæve løs, så min hanhund kan parre den og jeg ikke kan nå at forhindre det, så vil jeg så sandelig også have betaling for det, hvis der er juridisk belæg for det.

 

 

Helt enig. Jeg ville det samme. Så er meget nysgerrig på, om der er noget juridisk belæg for sådan en fremgangsmetode. For den ville være rigtig rar at have med i baglommen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er enig med MK101 men samtidigt ville jeg ikke lade andre bestemme over mig - hvad hvis kæresten ville have ungen og jeg jo absolut ikke vil have den, skal jeg så gennemgå en masse lidelser, fordi jeg ikke egenrådigt kan bestemme :hmm:

 

Synes ikke heeeeelt man kan sammenligne :lol: En hanhund kommer jo ikke og kræver hvalpene.

 

Hvorom alting er, det er ikke fordi jeg synes alle andres hunde er dumme, men jeg har selv brugt tid på at finde mine hvalpe og vil gerne gøre det hele ordentligt, så skal mine parre, så skal det også gøres ordentligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...