Hop til indhold

Blågård dyreklinik?


Gæst MartineSophia
 Share

Recommended Posts

Gæst MartineSophia

Hej efter sommerferien skal jeg starte i praktik i blågård dyreklinik jeg ville bare lige høre hvad i syndtes om stedet :rolleyes:?

Mvh Martine og Romeo

Link til indlæg
Del på andre sites

min hvalp var til sit første tjek der. jeg syntes, at de havde for travlt med at få os ud af døren igen, så siden har jeg brugt en anden dyrlæge, som jeg er meget meget glad for. langt de fleste hundeejere jeg kender på nørrebro, bruger blågårds og er meget glade for dem, så jeg var sikkert bare uheldig eller fintfølende. god fornøjelse med praktikken :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været der én gang sammen med min søster og hendes to drenge (8 og 6 år), da deres kanin skulle have klippet klør. Det var en fin oplevelse, han gav sig god tid til at undersøge kaninen, inddrog mine nevøer i negleklipningen og var i det hele taget meget børnevenlig - og, vel vigtigst af alt, dyrevenlig :-D.

Og ja, held og lykke med praktikken.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg stoppede også med at bruge dem, fordi det gik lidt for hurtigt. Startede med at bruge dem for 10 år siden og der var det rigtigt godt, med tid og overskud, men så fik han et lidt for godt ry og lidt for travlt til min smag. Men jeg er sikker på det bliver et spændende sted at være i praktik, masser af dyr, ikke kun hunde og katte, så god fornøjelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MartineSophia

Orh det lyder da fint der ovre vi har fået aflivet vores ene rotte der engang:( Men tror ikke jeg var med der eftersom jeg ikke var ret gammel:).

Men mange tak for svarne :D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...