Hop til indhold

HF fra mobiltelefon (nokia)


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Hej admin eller andre, når nu jeg bruger HF fra mobiltelefonen og har nokia = ingen app, så er der et mega tjekket og ret simpelt design, så det går hurtigt og så videre - der er bare et par ting jeg ville høre om:

 

Hvis man går ind på en tråd, gør den det så fint ved at sende en hen til sidst læste indlæg, men hvis det er på side 102, og tråden er 119 sider lang, så kan jeg ikke rigtigt komme videre een side af gangen. Måske kan jeg se de næste 3 sider (altså kan komme til at trykke på sidetal 103, 104, 105), men derfra kan jeg ikke se flere sidetal. Hvis jeg så trykker på pilen -> så går den til allersidste side og ikke bare næste side.

Er det meningen?

 

Håber i forstår hvad jeg mener.

 

Og så kan man se "påmindelser" men når man trykker på dem, kan man ikke se likes. Altså man kan se der er 13 påmindelser, hvis en af dem er en privat besked eller en besøgsbesked, kan man sagtens gå ind og læse dem, men hvis jeg trykker på "likes" går det lidt i sort og jeg bliver sendt til "min profil" - derfra kan jeg heller ikke trykke på likes.

 

Eneste andet jeg kunne drømme om, var en "dagens indlæg" knap.

 

 

Men den virker ellers super godt, synes det går så fint hurtigt og er nemt at navigere rundt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...