Hop til indhold

It's black , it's white, whoo


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Missing
Fede billeder, ser ud til at være rå-hyggeligt. Måske endnu en samojed med ejer kunne fedte sig med næste gang?

 

Søde hunde er altid velkomne...altså hunde, der fungerer godt med andre hunde. Så er det ligegyldigt, hvilke racer de er for mit vedkommende :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Ih, nogle fantastiske billeder, altså. WOW :klap:. Og sikke en skøn tur med de dejlige basser. :lun:

Charlie og Buster er altid søde og elsker andre hunde - de har dog ikke helt så meget fart på (eller jow, Buster har, men ham kan man jo desværre ikke slippe helt løs endnu), så de ville nok have fulgtes mere med Motor, hehe. Men vi vil gerne med engang! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, nogle fantastiske billeder, altså. WOW :klap:. Og sikke en skøn tur med de dejlige basser. :lun:

Charlie og Buster er altid søde og elsker andre hunde - de har dog ikke helt så meget fart på (eller jow, Buster har, men ham kan man jo desværre ikke slippe helt løs endnu), så de ville nok have fulgtes mere med Motor, hehe. Men vi vil gerne med engang! :-D

 

Dwer vi var i Hedeland, var vi på et indelukket areal med stor græsplæne. Så kan Buster være løs der?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Dwer vi var i Hedeland, var vi på et indelukket areal med stor græsplæne. Så kan Buster være løs der?

 

Jaaaah, det kan han godt :banan:! Jeg tør bare ikke på helt åbne steder, fordi han enten kan blive forskrækket over noget og flygte - hvor han så vil prøve at finde hjem, hvilket han ikke kan, hvis han er langt væk, eller fordi han er SÅ vildt på jagt, når han er ude, at han bare drøner, som han nu vil. Men hvis man kan finde åbne vidder som på en eller anden måde er sikrede, så er det vildt godt at øve det. Sjovt nok er han så altid eksemplarisk, når han er løs på lukkede steder :stupid:. Men jeg har prøvet det andet, og så stak han bare af og kendte intet til sit ellers ved-at-lære-det-agtige indkald, så Charlie og jeg måtte faaaaaaare efter ham og fange ham. Not so great. Vil jo ikke have, der sker min elskede mus noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...