Hop til indhold

Hugo og en af hans gamle killinger genkender hinanden efter 6 mdrs adskillelse


Lenschow
 Share

Recommended Posts

Der er så meget om dyr, som vi slet ikke ved nok om....

 

Lørdag hentede jeg vores gamle killing Lucy (Yoginis Louisiana, som nogle herinde måske husker som en lille bamse trold postet på foto herinde:-)) hjem, da hun ikke gik så godt i det gamle hjem blandt de andre katte der. Lucy har ikke set sit "barndomshjem" i cirka 6 mdr. Hun genkendte det hele og gik rundt og satte sig de samme steder, som hun sad, da hun var lille killing. Hun genkendte også sin mor, som også genkendte hende - i hvert tilfælde var de to de eneste, der ikke skulle føres sammen ad normal vej, som to voksne katte normalt ville skulle. Mine andre katte hvæser og sprutter, og er lukket fra, men Fie og Lucy snusede bare og gik rundt helt roligt uden drama.

 

Og så mødte hun Hugo...

 

Da hun var lille sov hun gemt væk i Hugos store ører, og han var hendes onkel babysitter i alt. Hun har ikke boet sammen med en hund siden hun flyttede - men de genkendte hinanden med det samme. Prøv at se den lille film her - det er deres første møde efter cirka 6 mdrs adskillelse.

 

Der er så meget om dyr, som vi slet slet ikke ved nok om. Lad os aftale for i dag ikke at undervurdere deres evner. Fordi noget endnu ikke er bevidst er det ikke et bevis på, at de ikke kan disse ting.

 

Jeg er meget rørt over at opleve disse ting i mit hjem.

 

Bemærk hvordan Hugo liger kigger - "Hey er det dig? Jeg synes du plejede at være mindre mand?!" :mrgreen:

 

Lucy og Hugo mødes igen efter måneders adskillelse - YouTube

 

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

 

Det blir ikke let at sælge den kat igen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...