Hop til indhold

Machohunden og Killerkatten


Gæst Stinnemus
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinnemus

hehe jeg havde for en gangs skyld mit kamera liggende ved min seng da jeg stod op i morges så jeg fik fanget Chanel og Jason i deres morgenleg (på sengen selvf.:rolleyes:) Det virker måske som om jason er slem ved hende, men hun er også selv en børste og angriber lige så mange gange ham, men er væk så hurtigt at jeg ikke når at få billeder af det (bl.a. hvis hun tager et psyko-hop 1,5 m i luften og lander på min mave og derfra hopper i hovedet på jason og væk igen - det kan mit kamera ikke følge med til:mrgreen:)

 

31august2008019.jpg

 

og lidt tovtrækning blev der også tid til

31august2008024.jpg

 

Arg, jeg bliver kvaaaalt:shock:

31august2008025.jpg

 

ham tossehunden, det er ham der starter det hele:engel:jeg er for sød og lækker :cool:

31august2008007.jpg

 

heeeey hvad står du med kameraet for?

31august2008013.jpg

 

så farlig kan jason se ud :shock:

31august2008018.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Når nogle nuser dyr du har :D jeg elsker din kats øjne de ser pragtfulde ud :D:)

Du er godt nok heldig :):)

 

Kh miig

 

 

tak skal du have :mrgreen:

nej, jeg er absolut ikke heldig for jeg skal desværre af med hende igen :megaked: Men LÆKKER Dét er hun :blink:(og hun er udemærket klar over det:rolleyes:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
tak skal du have :mrgreen:

nej, jeg er absolut ikke heldig for jeg skal desværre af med hende igen :megaked: Men LÆKKER Dét er hun :blink:(og hun er udemærket klar over det:rolleyes:)

 

 

Hvordan kan det være du skal af med hende igen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Hvordan kan det være du skal af med hende igen?

Ja, skæbnen spilder nogengange ud med et rigtig møgsituation og denne gang er det virkelig ironisk for jeg er ENDELIG kommet igennem det husleje-helvede jeg var i (eller - det er jeg ikke, men der er lysforude om nogle måneder altså, så skulle det være på plads og ingen problemer med alle 3)

 

Fordi min lillebrors allergi er blevet så slem at han er trappet op på medicin flere gange og får endnu et ekstra "boost af hvad det end er man får når man har allergi" (indrmmet - jeg aner intet om det :oops:) siden jeg fik chanel. :megaked:(Han har aldrig rigtig reageret på Charlie - havde en lille smule snue-lignende da vi boede hjemme i tre måneder - men ikke værre end at det kunne holdes nede med lidt "medicin"/spray). Min mor har ikke sagt det før for 3 uger siden, men nu er det altså blevet så slemt at min lillebror ikke længere må komme på besøg hos mig og udsættes for kattehårene (heller ikke andre i husstanden, eller min mormor der kommer hjem til mine forældre hver 2. dag ca.) og jeg kan helst ikke komme på besøg hos mine forældre så tit da det ikke kan undgåes jeg har kattehår på jakken eller andre steder på mig. Jeg fik dette at vide fordi min lillebror efter at jeg havde været på besøg to dage i træk måtte køres til vagtlægen med en eller anden form for anfald (jeg har ikke fået det helt rigtig forklaret, da min mor viger udenom spørgsmålet når jeg bliver spurgt)

 

Jeg har kun set min lillebror én gang de sidste 3 uger og det er bare ikke løsningen at isolere mig fra familien, så jeg skal have kontaktet min opdrætter og spurgt hvad hun vil have mig til at gøre (men hver dag tænker jeg "en dag mere skader jo ikke det helt store" for hun passer simpelthen SÅ godt herind i familien :megaked:

 

Og inden folk begynder at skrige op om at jeg da burde vide en langhårskat er mere allergifremkaldende end en korthårs: JA, det vidste jeg at NOGEN havde den erfaring (andre har sagt der ingen forskel er hos dem overhovedet og så er der nogen der har fortalt mig at de kan tåle deres egen mco, men ikke naboens korthårs) men overvejende sagde folk at der ingen forskel var. SOm sagt har Charlie og Patrich boet side om side i 3 mdr og min lillebror har tit siddet og aet Charlie og hans eneste reaktion var en smule rendende næse og hævede øjne når han havde rørt Charlie - ellers INTET - så jeg troede ikke at reaktionen ville være så slem bare fordi det var en langhårskat :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Hehe :lol: Hvor er de gode sammen :lun:

 

Den med at det faktisk er katten der er værst kan jeg godt nikke genkende til :lol:

 

Tak :mrgreen:

 

altså hun er en børste når hun leger, ja, men ligesåsnart jason gør tegn til at han har fået nok så bakker hun tilbage (og han er ligeså hurtig til at reagere på hendes discomfort (arg - læser noget engelsk på en anden side og kan pludselig ikke huske det danske ord:oops:)) - børsten er Charlie, han er så god og rar, men når han leger er han vild, voldsom og FOR MEGET :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Hvor er de søde. :lun:

 

Det er nu altid dejligt at se at en hund og en kat kan sammen.

 

Det må have været skønt at se på :-D

 

 

tark :engel: ja, det er skønt at se når de kan så god samme :mrgreen: Husker stadig første gang jeg så en hund, Charlie, min anden kat toby og en anden legemis mischa lege sammen - det skræmte næsten livet af mig:shock: Jeg vidste nemlig ikke Charlie og toby var blevet venner med nogen hunde og den der fræsede efter de tre katte var altså en fuldvoksen ustyrlig schæfer :shock::shock::shock: der var sluppet ud af haven. Da jeg leverede den tilbage sagde ejeren at kattene hver dag troppede op og legede med begge hendes schæfere ude i haven.......:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Ja, skæbnen spilder nogengange ud med et rigtig møgsituation og denne gang er det virkelig ironisk for jeg er ENDELIG kommet igennem det husleje-helvede jeg var i (eller - det er jeg ikke, men der er lysforude om nogle måneder altså, så skulle det være på plads og ingen problemer med alle 3)

 

Fordi min lillebrors allergi er blevet så slem at han er trappet op på medicin flere gange og får endnu et ekstra "boost af hvad det end er man får når man har allergi" (indrmmet - jeg aner intet om det :oops:) siden jeg fik chanel. :megaked:(Han har aldrig rigtig reageret på Charlie - havde en lille smule snue-lignende da vi boede hjemme i tre måneder - men ikke værre end at det kunne holdes nede med lidt "medicin"/spray). Min mor har ikke sagt det før for 3 uger siden, men nu er det altså blevet så slemt at min lillebror ikke længere må komme på besøg hos mig og udsættes for kattehårene (heller ikke andre i husstanden, eller min mormor der kommer hjem til mine forældre hver 2. dag ca.) og jeg kan helst ikke komme på besøg hos mine forældre så tit da det ikke kan undgåes jeg har kattehår på jakken eller andre steder på mig. Jeg fik dette at vide fordi min lillebror efter at jeg havde været på besøg to dage i træk måtte køres til vagtlægen med en eller anden form for anfald (jeg har ikke fået det helt rigtig forklaret, da min mor viger udenom spørgsmålet når jeg bliver spurgt)

 

Jeg har kun set min lillebror én gang de sidste 3 uger og det er bare ikke løsningen at isolere mig fra familien, så jeg skal have kontaktet min opdrætter og spurgt hvad hun vil have mig til at gøre (men hver dag tænker jeg "en dag mere skader jo ikke det helt store" for hun passer simpelthen SÅ godt herind i familien :megaked:

 

Og inden folk begynder at skrige op om at jeg da burde vide en langhårskat er mere allergifremkaldende end en korthårs: JA, det vidste jeg at NOGEN havde den erfaring (andre har sagt der ingen forskel er hos dem overhovedet og så er der nogen der har fortalt mig at de kan tåle deres egen mco, men ikke naboens korthårs) men overvejende sagde folk at der ingen forskel var. SOm sagt har Charlie og Patrich boet side om side i 3 mdr og min lillebror har tit siddet og aet Charlie og hans eneste reaktion var en smule rendende næse og hævede øjne når han havde rørt Charlie - ellers INTET - så jeg troede ikke at reaktionen ville være så slem bare fordi det var en langhårskat :megaked:

 

 

Ej, hvor er det bare ærgeligt!

 

Men ja, så bliver det jo et priotets spørgsmål.

Og kan egentlig godt forstå du vælger familien først og fremmest.

 

Hun er jo heldigvis så ung endnu at hun ville kunne falde til hos en ny familie.

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Ej, hvor er det bare ærgeligt!

 

Men ja, så bliver det jo et priotets spørgsmål.

Og kan egentlig godt forstå du vælger familien først og fremmest.

 

Hun er jo heldigvis så ung endnu at hun ville kunne falde til hos en ny familie.

 

:ae:

 

Det er bare så ærgerligt og det er anden gang hun skal have en ny familie pga. allergi (selvom jeg tror de opdagede det i den anden familie før hun kom hjem til hende)

 

Jeg har trukket ud og trukket ud, men mærker tydeligt at jeg ikke ser så meget til familien mere og det er frygteligt :( Min familie er MEGET knyttet til hinanden og vi kan næsten ikke undvære at se hinanden på næsten daglig basis så det har været en hård oplevelse, som jeg altså ikke vil have til at fortsætte.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...