Hop til indhold

Hund tævet ihjel!


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Gæst Sitto

Ekstra Bladet - De br f samme behandling selv!

 

:shock:

 

Nogen har brudt ind, tævet Chihuahua ihjel og forladt huset igen. Ingen tegn på indbrud o.lign., det har kun været for at tæve hunden ihjel. F*ck jeg synes det kommer tæt på! Ikke voldsomt langt fra os af. Så får man mest af alt lyst til aldrig nogensinde at forlade sin hund igen..... :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Minder mig om en sag for nogle år siden, hvor der havde været indbrud i et hjem. Ejerne kunne ikke finde deres lille hund og troede den var enten stjålet eller bortløbet. Ved et lykketræf beslutter konen sig for at kigge i den halvtomme kummefryser i bryggerset, fordi hun fik en fornemmelse af en art.

 

Der lå hunden nede, forfrossen og halvkvalt. De måtte fjerne lidt af ørespidserne og halsespidsen, som havde fået forfrysninger, men ellers overlevede den. Tyvene havde simpelthen kommet hunden af vejen dernede!!

 

TÆNK hvis konen ikke havde tjekket!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejer skriver nu på HG at indbrudstyvene har ledt efter noget. Hvad ved ejer dog ikke. Så der har nok været rodet i tingene. Men ja det er meget væmmeligt:(

Meget væmmeligt! Fuldstændig ubegribelig at man vælger at tæve en hund ihjel, under et evt. indbrud. Især en lillebitte og fuldstændig forsvarsløs Chihuahua - den har da aldrig nogen jordisk chance for at gøre tyvene det mindste. Og genere hunden, uanset størrelse, så luk den for helved da bare væk i et andet rum - man tæver den da ikke bare ihjel!:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Minder mig om en sag for nogle år siden, hvor der havde været indbrud i et hjem. Ejerne kunne ikke finde deres lille hund og troede den var enten stjålet eller bortløbet. Ved et lykketræf beslutter konen sig for at kigge i den halvtomme kummefryser i bryggerset, fordi hun fik en fornemmelse af en art.

 

Der lå hunden nede, forfrossen og halvkvalt. De måtte fjerne lidt af ørespidserne og halsespidsen, som havde fået forfrysninger, men ellers overlevede den. Tyvene havde simpelthen kommet hunden af vejen dernede!!

 

TÆNK hvis konen ikke havde tjekket!!

NEJ!? :shock: Gud hvor forfærdeligt!

Puha, jeg synes der har været nogle tilfælde her i det midtjydske den "seneste tid" - en kat blev stukket ihjel i et soveværelse nytårsaften, og sidste år var der også nogen som kom hjem og fandt deres hunde liggende i en blodpøl i deres lade.. :megaked:

 

Ville gerne have indført Ayo som "patienthund" på klinikken, så hun altid kan være med mig, og aldrig nogensinde skal være alene!! :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Det var da forfærdelig ! Hvordan kan nogen dog gøre sådan noget :megaked:

 

Engang var det sådan at man ikke frygtede indbrud hvis man havde hund fordi man tænkte at den nok skulle forsvare hjemmet, i dag er ens største skræk efterhånden at få indbrud mens man har hund, fordi man er bange for at de slår hunden ihjel eller stjæler den eller skader den, hvad er det dog for en syg syg verden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...