Hop til indhold

Nogen der har erfaring med hundepension?


Gæst Baxii
 Share

Recommended Posts

Gæst Baxii

Hej.

Min familie og jeg har en blandingsvovse på cirka 10 måndeder, som skal i hundepension her til sommer, og det er første gang at han (og os ejere) skal begive os ud i oplevelsen.

Er der nogen er jer der har gode erfaringer med hundepensioner, som kan anbefales? Vi bor nær Randers og Aarhus, så gerne i den omegn ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
hadsten hundehotel skulle være rigtig godt. Men jeg tror altså i er ude i allersidste øjeblik hvis vi snakker juli måned :genert:

 

Tror du har ret i at de fleste steder er optaget når der er tale om sommeren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for linkene. Vi har fundet Hundepension Perlen, Randers Hunde pension, men vi ved ikke hvilke der er gode omtaler om, og hvilke vi skal undgå. Men vi kigger linkene, og forummet, Tak! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
vi prøvede at få pasning til efterårsferien sidste år. Selvom vi var ude allerede i august var det næsten umuligt at finde et sted. De der ferieperioder bliver booket meget tidligt

 

Nu rejser vi altid uden for høj sæson, men derfor er vi altid ude i virkelig virkelig god tid, dvs. de to gange vi indtil nu har fået dem passet i hundepension :-)

Denne gang skal vi først rejse slut 2012, men pladsen er allerede booket.. Skal bare ikke risikere noget:-)

De steder vi lige har været ude at besøge melder også alt udsolgt i sommerperioden... Men det er klart, det er der de fleste rejser... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...