Hop til indhold

Tør og sprækket snude


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Laszlo, min dejlige bonushund som jeg igen har fornøjelsen af i et par dage, er ankommet med meget tør og sprukken snude:cry:

 

Jeg har forsøgt at smøre ham med kopattesalve, men han slikker det lynhurtigt af. Jeg giver ham fuld dosis lakseolie mens han er hos mig, og har vist fået overtalt ejerne til at fortsætte med olie.

 

Men kan jeg gøre mere for den stakkels snude?

 

Jeg tror næppe at ejerne kan overtales til at besøge dyrlægen på trods af sprukken snude, dårlige tænder, blod i urinen (!!!!!!) og dårlig vejrtrækning:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh guder, det lyder ikke sjovt :-( Stakkels hund, men du må i hvert fald prøve at få dem til dyrlæge med ham... Blod i urinen er IKKE godt... Avav.

 

Ang. snuden, så er Møffe af en familie, hvor der her og der er lidt problemer med netop tør og sprækket snude... Og Møffe selvfølgelig også. Min opdrætter anbefalede kopattesavle og det virker nogenlunde, selvom det bliver slikket af - han kan jo ikke få det hele af. Min erfaring siger mig dog at aloe vera creme/gele virker bedre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare så synd for ham! De holder ham kun i live fordi han er barnets yndlingslegetøj:cry: Ungen er halvandet og lader ALDRIG Laszlo i fred.

 

Derhjemme er han hele tiden i vejen, og ligger i deres lille have hele dagen. Konen gider ikke lufte ham - hun synes han er besværlig. Men hun har tilgengæld lige købt en knap 3 årig hest:???:

 

Mit hjerte bløder for den stakkels gamle dreng!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare så synd for ham! De holder ham kun i live fordi han er barnets yndlingslegetøj:cry: Ungen er halvandet og lader ALDRIG Laszlo i fred.

 

Derhjemme er han hele tiden i vejen, og ligger i deres lille have hele dagen. Konen gider ikke lufte ham - hun synes han er besværlig. Men hun har tilgengæld lige købt en knap 3 årig hest:???:

 

Mit hjerte bløder for den stakkels gamle dreng!

KAn du ikke selv tage til dyrlæge med ham? Måske er han så syg at han akut skal aflives..Så er hans trængsler da forbi..
Link til indlæg
Del på andre sites

Han er 10 år, pensioneret tjenestehund på 45 kg. Hans ryg er 2 steder vokset sammen af gigt, og han er i afsindig dårlig form. Jeg ville tage ham på stedet, velvidende at hans næste tur til dyrlægen bliver den sidste.

 

De kommer vist allerede efter ham i morgen aften, så jeg må tage en alvorlig snak med dem:-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Som sagt er han barnets legetøj. Jeg spurgte sidst vi passede ham om ikke jeg måtte beholde ham. Fik nej med den begrundelse at barnet ville savne ham:???:

 

De sagde også at vi bare skulle sparke ham hvis han ikke opførte sig ordentligt. Spurgte om jeg også bare skulle sparke deres barn....:cry:

 

Han er bare sådan en stakkels, stakkels dreng:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...