Gæst MartineSophia Skrevet April 7, 2012 Rapporter Share Skrevet April 7, 2012 Hej min mops hvalp har allerede tabt 3-4 fortænder og så har han lige tabt en hjørne tand. Mit spørgsmål er hvornår jeres hvalpe tabte deres tænder og ved nogle af jer hvilken alder mopsen taber sine tænder? Det skal lige siges at min hvalp kun er 4 måneder og hørte at de først begyndte at tabe i 5-6 måndes alderen hvorvidt passer det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 7, 2012 Rapporter Share Besvaret April 7, 2012 Nej, det er normalt at de begynder at tabe tænderne når de er 4-5 mdr, så det er ikke for tidligt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MartineSophia Besvaret April 7, 2012 Rapporter Share Besvaret April 7, 2012 JeanetteH skrev: Nej, det er normalt at de begynder at tabe tænderne når de er 4-5 mdr, så det er ikke for tidligt:-D Det lyder godt . Er der også normalt i når de er 3 mdr? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret April 7, 2012 Rapporter Share Besvaret April 7, 2012 Min er 5½ mdr og jeg tror hun er færdig med at tabe tænder. Hun startede ved 3 mdr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 7, 2012 Rapporter Share Besvaret April 7, 2012 Jo mindre racen er, des tidligere skifter de tænder. Bella var vist færdig omkring 5,5 mdr., og hun er schæfer. Det kan godt bløde og se lidt voldsomt ud hvis tænderne ryger ud under leg, men det skal du bare tage stille og roligt:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 7, 2012 Rapporter Share Besvaret April 7, 2012 Ush, og han kan få vanvittig DÅRLIG ånde! Men det går også over:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MartineSophia Besvaret April 7, 2012 Rapporter Share Besvaret April 7, 2012 Anne1979 skrev: Jo mindre racen er, des tidligere skifter de tænder. Bella var vist færdig omkring 5,5 mdr., og hun er schæfer. Det kan godt bløde og se lidt voldsomt ud hvis tænderne ryger ud under leg, men det skal du bare tage stille og roligt:-) Hans hjørnetand faldt ud i leg lige før det bløde heldigvis ikke så meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Louise86 Besvaret April 7, 2012 Rapporter Share Besvaret April 7, 2012 Taiki tabte de fleste tænder omkring 5 månedersalderen, men da han var 4 måneder tabte han alle fortænderne i overmunden undtagen hjørnetænderne, det så virkelig fjollet ud. Han lignede en vampyr! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MartineSophia Besvaret April 7, 2012 Rapporter Share Besvaret April 7, 2012 Louise86 skrev: Taiki tabte de fleste tænder omkring 5 månedersalderen, men da han var 4 måneder tabte han alle fortænderne i overmunden undtagen hjørnetænderne, det så virkelig fjollet ud. Han lignede en vampyr! Haha ja det må have set sjovt ud . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 7, 2012 Rapporter Share Besvaret April 7, 2012 Det er vildt forskelligt hvornår de skifter fra race til race..og også indenfor racen... Jeg har haft hvalpe der har haft alle tænder 5 uger gamle, og andre der kun har haft hjørnetænderne når de flytter 10 uger gamle.. Nogen af mine er begyndt at skifte som knap 3 mdr gamle, andre er først begyndt omkring 6 mdr... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts