Hop til indhold

Hvordan "gør man det her" på den bedste måde?


Tine1
 Share

Recommended Posts

Kunne jeg få nogen til at kigge annoncen..?

 

Hunde annoncer Hvalpe sælges Kan altså ikke lige finde ud af at linke til en specifik annonce...

 

Jeg ved ikke, om jeg har skrevet for meget..? Når jeg kigger på andres annoncer sælger de bare helt perfekte hunde - der står intet dårligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Jeg synes det er en god og reel annoncer hvor du åbent fortæller om hvilke krav og behov der er til ny ejer, og hvad man kan forvente. Jeg vil håbe det lykkes at finde det perfekte hjem til Otto hurtigt. Føler med dig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det jo sådan, at der ikke skal penge, blandes ind i en omplacering. Jeg har haft en del omplacerings hunde med tavler, de har ikke kostet mig en nikkel, har selv lige omplaceret en god udstillingshund, det tog jeg ingenting for, hjem før penge. Selvfølgelig kan man godt sætte en pris i første omgang, så de helt useriøse allerede er faldet fra, men når man så får fat, i de rigtige mennesker der skal have ens hund, så ville jeg nok frabede mig betaling. held og lykke med ham, jeg var næsten 1 år om at finde det rigtige hjem til min. Men han er bare kommet hen, det helt rigtige sted, er glad for at jeg ventede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er godt nok mange, der ringer og skriver på annoncen i dag... Det er så svært at tage stilling til, hvad og hvem der er bedst for min hund. Og vil jeg være i stand til at sige "nej" hvis den forkerte køber står her..??

 

Jeg har snakket med en sød familie i Jylland, der umiddelbart virkede helt perfekt..!! men de havde ikke havde bil - så om jeg kunne komme med ham..? Har altså heller ikke selv bil:???:

 

Nogle stykker har skrevet, at han ser nuttet ud, men de har bare ikke så mange penge, (han er sat til 2000):confused:

 

En super sød pige/dame, der ikke så Ottos "problemer" som problemer, men som mere eller mindre charmerende karaktertræk:-D. Hun bor alene uden børn med fuldtidsarbejde... - mange alenetimer for Otto, når han ikke er vant til det:hmm:

 

Og for få minutter siden snakkede jeg med en fantastisk ældre dame, der bor på landet med hendes mand. De har lige mistet deres 4. cocker og ville have en lidt mindre hund denne gang.. Det er nok dem jeg er mest lun på som Otto-ejere..

 

 

Jeg går bare rundt og småhyler lidt..:megaked: Otto tror jeg er blevet skør - han har vist aldrig fået så mange kram før... og det siger ikke så lidt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...