Hop til indhold

Goddaw :D


NickiA
 Share

Recommended Posts

Hey jeg vil da også gerne lige præsentere mig selv :D

jeg hedder Nicole og bor i Odense på fyn. Jeg skal til sommer til at studere på lærersemminariet i Odense men indtil da arbejder jeg bare.

Jeg er meldt til herinde da jeg her til sensommer skal have min første hundehvalp, :) jeg er sat på venteliste til en cavalier og glæder mig bare som et lille barn :D

Jeg bor i en lejlighed med min søster som også arbejder og studerer i Odense og hun glæder sig lige så meget til hvalpen som jeg gør selvom det er min ;)

Udover den kommende hvalp har jeg også den dejligste wanna be coon der hedder Kayla hun er en blå tortie tabby pige fra 2010 med det skønneste sind :D

Samtidig er jeg også indehaver af stald zenta som er et opdræt af kaniner til udstilling og hop, så det bruger jeg også en stor del af min tid på. Mine kaniner bor i en kolonihave købt specielt til formålet og planen er at haven bliver hundrede ptc. indhegnet så hunden kan komme med derned i weekenderne og nyde at have egen græsplæne at lege rundt på :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sunrise
[ATTACH=CONFIG]83021[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]83022[/ATTACH]

Det er lige præcis hvad hun er hahaha hun skulle være af racen maine coon men siden hun er uden tavle og ca 4 kg. for lille til at holde standarten så er hun i stedet min wanna be coon :D

 

Hvor ser hun dejlig ud:lun: Glæder hun sig også, til at i får en hund?:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser hun dejlig ud:lun: Glæder hun sig også, til at i får en hund?:-D

 

Tak begge to :D hun er også mors prinsesse :D... øhm jeg har sådan undladt at fortælle det til hende endnu :engel:

tænkte hun kunne leve sådan lidt lykkeligt uvidende lidt endnuhehehe... men er nu ret sikker på at hun vil være ganske tilfreds med en lillebror eller lillesøster for hun plejer at elske alle andre dyr :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...