Hop til indhold

Applaws Barf tørfoder


Tine1
 Share

Recommended Posts

Faldt over Applaws - kornfrit, 75% kød (kylling)... små piller... billigt..!! Det kan jo næsten ikke være bedre.

 

Nogen, der kender det?

 

Jeg sidder endnu engang og kigger efter foder til Elly - (Otto spiser alt), men Elly skal have små piller og lyse proteiner i et forsøg på at mindske tårestriber.

Link til indlæg
Del på andre sites

Umiddelbart ved at kigge på foderets indhold, ser det ganske fornuftigt ud. Der er en masse kød i og kulhydratkilderne er også fine. (beet er måske ikke top dollar, men bestemt ikke dårligt).

Synes dog der er både meget fedt i og meget protein - hvis man kigger i procenter, så jeg tænker at man lige skal holde øje med om ens hund tager hurtigt på.

Ligeledes er fosfor og calcium niveauet lidt højere end de fleste andre fodre. Jeg tror ikke umiddelbart det gør noget for små hunde og voksne hunde, men for store hunderacer, som min egen, er det i hvert fald ikke så sundt for dem i vækstperioden med et 'skævt' indhold af de to ting.

Giv det en chance - vil meget gerne høre hvad du synes når du prøver det! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...