Hop til indhold

sporline og line fra ezydog


potil
 Share

Recommended Posts

Jeg må jo nok erkende at vi må lægge flexlinen på hylden pga min arm, så jeg har siddet og kigget lidt på sporliner... men synes det er svært når man ikke kan mærke på dem og se størrelsen på karabinhagen :hmm:

 

så har i nogle gode bud, på en solid, smal eller rund sporline (gerne 15-20 meter) til en dværgmastiff på 8 kg.?

 

 

 

Jeg så også sådan en fiks indretning fra Ezydog med en line man lige slynger over skulderen og hvor det er sådan en pudeagtig ting til aflastning af skulderen, men kan overhovedet ikke finde den igen.... den hedder noget med handsfree :genert: nogen der har hørt om den?

 

 

Men de to ting ender han jo nk med at få i forsinket 38 hundeårs fødselsdag (i stedet for en skridttæller :mrgreen: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes du skal købe et mavebælte (også kaldet løbebælte) og så 15-20 meter sejlsnor, sy en karabinhage i hver ende og så er i good to go.

 

jeg er bage for at den lille røver hiver mig alvorligt ud af kurs hvis jeg har ham om livet, han laver jo jævnligt sådan akutte spring ud i linen :stupid:

 

 

og det der med snoren kan jeg ikke finde ud af :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber altid mine lange liner i metermål i byggemarkedet. Her er et stort udvalg af tykkelser, kvaliteter og farver. De har også karabinhager. Den kan man vælge at takle på, sy på eller bare slå en knude så er den line klar. :5up:

Linen kan købes i lige den længde du ønsker og er billigere end i hundebutikkerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror jeg har fundet nok steder at købe sporliner, men ville nu gerne ha' sådan en over skulderen-snor.... :hmm:

 

har endda fundet lækker sele og sporline - åh det griber om sig at sidde og ose :oops: kunne gå shopamok hos Kenjan :engel::mrgreen:

 

sådan en her i sort med blå poter

 

02-1312-205.jpg

 

også den her i blå os' selvfølgelig :rolleyes:

04-1400-005.jpg

 

 

 

... tsk!! engang var jeg sådan en der var lidt ligeglad med bassens outfit :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...