Hop til indhold

gravid og hvalp


Gæst Malou-jan
 Share

Recommended Posts

Gæst Malou-jan

Hej allesammen:-)

Min kæreste og jeg venter os en baby.

Til november.

Vi har en hvalp som fylder 1 år i november.

Tror i kloge hoveder det vil skaber problemer:)?

Link til indlæg
Del på andre sites

vores hund var 15 mdr da vi fik vores datter. Jeg skal ærligt indrømme at jeg ville ønske han havde været mindst 2 år inden vi fik hende, så jeg havde haft bedre overskud til hans sidste kønsmodning. Der var nok nogle ting der gik lidt skævt :oops: men vi er ved at være tilbage på rette spor :-D

 

Men de er super glade for hinanden og har allerede meget glæde af hinanden :lun: det vigtigste er at i ikke glemmer jeres hund, det er meget nemt at fortabe sig i det lille nye vidunder og hvis man gør det så tror jeg sagtens der kan opstå jalousiproblemer.

Vi har gjort meget ud af at skipper stadig får noget alenetid. Fx helst mindst 2 daglige gåture uden barnevogn, og jeg startede op til træning med ham 2 mdr efter fødslen.

Ellers så bare lad hunden være så involveret som den har lyst til, I skal ikke tvinge ham til at være i nærheden af baby, men hvis han ønsker det så lad være med at skubbe ham væk af frygt for bakterier på baby osv. Baby skal nok overleve lidt skidt :lol: Skipper havde en periode hvor han var enormt nærgående overfor vores datter, altså han ville helst ligge helt tæt ind til hende osv, det var lidt for meget i vores øjne men vi lod ham gøre det og efter et par uger så var hun ikke helt så spændende længere.

 

Sikkerhedsmæssigt lader vi ikke hund og barn være sammen uden opsyn. Jeg stoler på min hund, men jeg stoler ikke på at min datter ikke prikker ham i øjet eller rykker ham i ørene, og han skal ikke sættes i en situation hvor hun gør ham ondt og han måske ender med at bide for at slippe fri.

 

Held og lykke med det hele :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...