Hop til indhold

crosoverhund....


Gæst boble
 Share

Recommended Posts

Gæst boble
Jeg ville nok vælge et andet ord - enig . Hvad med Hallo! ?

hmmm så kan jeg jo lige så godt bruge "bella" altså hundens navn... tror at grunden til at man bruger "nej" er at det ligger så let for os mennesker at sige dette ord.... tror ikke at jeg vil sige "hallo" i en situration hvor hun gør noget "forkert"

 

hvad med "forkert ord" jeg bruger ups når hun laver noget der "ikke giver belønding" altså når øvelsen er forstået men man finjusterer den... eks når hun skal i udgangs position og hun sætter sig skævt så siger jeg ups og flytter mig så hun må prøve igen.... gangen efter så sætter hun sig korekt med det samme, denne kunne jeg måske bruge på hende....??? altså når hun laver noget hun ikke må...??? men det vil naturligvis kræve at hun ved hvad hun skal gøre i stedet for??? tænker bare at hun måske vil få lavet en adfærdskæde hvor hun bevist vil lave en "fejl" når hun gerne vil ha jeg skal klikker, for at få den efterfølgende trænings session... uuuuueeee syntes der er så pisse mange ting man skal være opmærksom på... og jeg sider godt nok og tænker længe over de forskællige øvelser for at få dem helt på plads i mit hovede før je gtræner dem!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble

og jeg kan ikke lade være med at tænke hvor stor en hjælp "klikker principperne" her ville havde kunne gøre for min gamle GD'er... han ville havde været EMINENT til dette her... savner ham suk... men nu har jeg bella og knus elsker hende!!! men jeg kan bare ikke lade være med at tænke på hvordan jeg ellers altid har haft trænet før... og hvordan jeg burde havde set "lyset" før nu.... men sådan er det jo når man tilegner sig viden... man bliver klogere!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...