Hop til indhold

Præsentation af prinsserne


Gæst Bille
 Share

Recommended Posts

Gæst Lykken
I dag er løverne 6 uger gamle og de bliver bare endnu mere dejlige for hver dag der går :hjerte:

 

Da de var omkring 3 uger, fandt de ud af, at de selv kunne komme ud af weekendsengen, og siden har de tullet rundt i hele huset. De stavrede rundt og gik hurtigt på opdagelse, mens mor fulgte dem i måsen :-D ret hurtigt blev de mere og mere sikre på benene og i dag løber de rundt og ude i haven, kan det være ret udfordrende at indfange alle 3 :-D

 

Fra 4. uge begyndte vi renlighedstræning og nu siger de til, når de skal lave prut, så skynder vi os udenfor og hver gang de vågner, går vi udenfor og så tisser de. Det er selvfølgelig ikke altid, at jeg lige sidder ved siden af og når at tage dem ud, men med 3 hvalpe og under 5 små tissesøer indenfor, så kan jeg vist tillade mig at sige, at jeg synes de er dygtige :klap:

 

De spiser gladeligt babyfoder, dog ikke opblødt og inden det er spist fylder det gerne en halv m2 på gulvet. Jessie som jo er et madøre, ligger pænt og kigger på, men når de går væk fra det og hvis der er noget tilbage, ja så rydder hun pænt af efter sine børn ligesom os andre :blink:

 

De fandt også hurtigt vandskålen, i starten stod der en lille ved siden af dem når de spiste, men det endte gerne ud over hele gulvet, så da de fandt de andres vandskål, og fandt ud af, at man blot skulle stå på bagbenene for at kunne nå, så har jeg ikke siden haft den lille og nu futter de derhen selv, de får dog stadig mad hos Jessie, dog nogle gange stående buffet, da de jo efterhånden er blevet store og grådige og mosler rundt på hende, så synes Jessie det er nemmere at stå op :lol:

 

Jeg elsker alle mine hvalpe :lun:og når nogle har spurgt, om de er ledige, har jeg mest haft lyst til at sige nej, jeg vil helst ikke af med dem :megaked: Jeg beholder derfor en af dem selv, Lions By Bille Angel of Love - til daglig hedder hun Nellie :hjerte::hjerte:

 

[ATTACH=CONFIG]87504[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87505[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87506[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87507[/ATTACH]

 

Lions By Bille Angel of Harmony er solgt og skal hedde Totte :hjerte::hjerte:

 

[ATTACH=CONFIG]87508[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87509[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87510[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87511[/ATTACH]

 

Lions By Bille Angel of Passion kalder vi Amy :hjerte::hjerte: hun er ikke solgt endnu men er reserveret :-P

 

[ATTACH=CONFIG]87512[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87513[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87514[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87515[/ATTACH]

 

Nellie er klippet i løveklip, da jeg beholder hende selv og gerne vil udstille hende og så kan jeg jo bedst lide løvelooket :lun:

 

Totte skal ikke udstilles og skal være bamseklippet, så hun fik en kort studsning :blink:

 

Og Amy har vi også givet en kort studsning, men tror nu nok hun bliver løveklippet også :blink:

 

Alle hvalpene er simpelthen så skægge og det er bare en kæmpe oplevelse og fornøjelse at følge dem :banan: alle hunde går og hygger sig med hinanden, og Mille er blevet til moster Mille, hun er dejlig varm og stor og man kan putte sig helt ind til hende og bide hende både i snude og ører, de kan faktisk blive ret lange, når man hiver i dem :stupid: Mille er meget tålmodig med de små, lader dem kravle rundt på hende og hvis de nærmer sig hendes ansigt, vender hun hovedet til siden :lun:

Tak for den dejlige opdatering, jeg forstår godt du er nød til at beholde en af de små, de er dejlige alle 3:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...