Gæst Gismo hunden Skrevet Maj 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 18, 2012 Vi har brug for lidt lykke og held til imorgen. Gismo skal op i LP 2 i morgen for første gang. Støt os lige med et par krydset finger Andre herinde der skal til Køge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Knæk og bræk:-D Jeg skal ikke op, men jeg sidder i en stand og kigger på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Gismo bestod med 182,5 trods 0 point i fællsedæk. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Tillykke:-D Jeg sad i standen nede ved Rally-ringen, så det var ikke så meget af LP-prøverne, jeg fik set Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts