Gæst boble Skrevet Maj 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 19, 2012 hejsa... er der nogen der har haft prøvet at sy tunnel og pose selv??? hvordan har i gjort og er det "brugbart" efterfølgende???? jeg leger lidt med tanken om at sy det selv ved at bruge spiralveyer (staves??) og beavernylon... men ved ikke om det er bedere bare at købe en færdigsyet...??? det vil jo hurtigt komme op i samme pris... men tænker at det måske stadigt vil holde bedere hvis man selv syr??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Den færdigkøbte tunnel går let i stykker. Den er lavet fldstændig gak, hvor spiralen er lukket ind bag en lynlås der må være verdens længste. Det skulle ikke undre mig om den lynlås står for halvdelen af prisen på den tunnel. Klodser en hund imod, går lynlåsen der er ret spinkel op i hele længden, og spiral og tunnel går hver til sit. Så kan man jo give sig til at sy spirlen fast igen. Det er et kæmpearbejde, men det holder. Jeg har prøvet det, og det holdt. Her i huset skal det også holde til noget. Posen har jeg laet selv, ud fra en gammel trækasse der er blevet lavet om til at kunne foldes sammen. De hunde jeg har nu vil hellere ligge derinde og sove middagslur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Genialt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Den færdigkøbte tunnel går let i stykker. Den er lavet fldstændig gak, hvor spiralen er lukket ind bag en lynlås der må være verdens længste. Det skulle ikke undre mig om den lynlås står for halvdelen af prisen på den tunnel. Klodser en hund imod, går lynlåsen der er ret spinkel op i hele længden, og spiral og tunnel går hver til sit. Så kan man jo give sig til at sy spirlen fast igen. Det er et kæmpearbejde, men det holder. Jeg har prøvet det, og det holdt. Her i huset skal det også holde til noget. Posen har jeg laet selv, ud fra en gammel trækasse der er blevet lavet om til at kunne foldes sammen. De hunde jeg har nu vil hellere ligge derinde og sove middagslur. hvor er det et genialt billede og ja tænker at det må være muligt at lave en selv... har du nogle råd til hvordan jeg skal gribe det an??? den spiral du syet i var det sådan en hvid en med en metalspiral inden i??? for det er sådan en jeg overvejer at sy...! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts