Gæst tmmb Skrevet Maj 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 22, 2012 Hej derude Jeg er ny på siden så jeg ville lige præsenterer mig og min dejlige klovnehund Dúné. Dúné er en skøn og kærlig hanhund, der bliver et år imorgen. Han er købt i Jylland hos en kennel derovre. Der er ikke så meget andet af sige end at han er bare den dejligste hund og han passer perfekt ind i familien. Jeg håber vi kan få glæde af denne side og få nogle gode råd og måske selv komme med nogle råd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Velkommen til og ja....billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Velkommen til ...og som de andre siger : Billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MVA88 Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 Velkommen Og jeg har aldrig set en klovnehund, så få endelig nogle billeder på :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tmmb Besvaret Maj 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 Ja billeder. Nu er problemet at mit kamera er gået i stykker. Men jeg har 2 gamle billeder. Men jeg ved ikke helt om jeg har lagt dem rigtigt ind. Tak for alle jeres hilsner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sus&Siku Besvaret Maj 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 Velkommen hertil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts