Gæst Heidi og Rex Skrevet Maj 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 23, 2012 Er det helt normalt?? Han er snart 12 uger gammel. Vi siger nej til ham, hver gang han vil gøre det på os. Men hvad med når han gør det med puden?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 Jeg lod Motor gøre det på en bamse han havde, men alt muligt andet måtte han ikke på. Han stoppede af sig selv efterhånden, det er nok bare lidt ekstra krudt som skal ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PeterS Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 (rettet) Selvfølgelig skal hvalpen da have lov til det, hvis det sker på ting som er hans - Jeg mener: Det er da noget af det mest naturlige i denne verden Men igen - kun på hans ting - IKKE på jer, gæster eller andet Redigeret Juni 4, 2012 af PeterS Redigeret, så det giver mening :-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Selvfølgelig skal hvalpen da have lov til det, hvis det sker på ting som er hans - Jeg mener: Det er da noget af det mest naturlige i denne verden Men igen - kun på hans ting -eller på jer, gæster eller andet eller helst IKKE på gæster eller andet, ikke mine gæster har i hvert fald ikke været vildt imponerede over min virile unghunds evner i den retning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Jeg føler mig efterhånden ret priviligeret, når jeg hører hvor mange, der egentlig har det lille "problem" med hunden. Jeg har ikke haft en "humper" siden min første hund, og for hans vedkommende tror jeg mest det skyldtes stress, fordi både jeg og min ex var totalt blanke i forhold til hvordan man behandler en hvalp. Cicero har forsøgt sig et par gange med Vinnie, men det blev der lynhurtigt lukket ned for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts