Hop til indhold

Rex boller med puden.........

Gæst Heidi og Rex
 Share

Recommended Posts

Gæst Heidi og Rex

Er det helt normalt?? Han er snart 12 uger gammel.

Vi siger nej til ham, hver gang han vil gøre det på os. Men hvad med når han gør det med puden??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

:-D

Jeg lod Motor gøre det på en bamse han havde, men alt muligt andet måtte han ikke på. Han stoppede af sig selv efterhånden, det er nok bare lidt ekstra krudt som skal ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...
Gæst PeterS

Selvfølgelig skal hvalpen da have lov til det, hvis det sker på ting som er hans - Jeg mener: Det er da noget af det mest naturlige i denne verden :-)

Men igen - kun på hans ting - IKKE på jer, gæster eller andet :-)

Redigeret af PeterS
Redigeret, så det giver mening :-)
Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig skal hvalpen da have lov til det, hvis det sker på ting som er hans - Jeg mener: Det er da noget af det mest naturlige i denne verden :-)

Men igen - kun på hans ting -eller på jer, gæster eller andet :-)

eller helst IKKE på gæster eller andet, ikke :lol: mine gæster har i hvert fald ikke været vildt imponerede over min virile unghunds evner i den retning :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg føler mig efterhånden ret priviligeret, når jeg hører hvor mange, der egentlig har det lille "problem" med hunden. Jeg har ikke haft en "humper" siden min første hund, og for hans vedkommende tror jeg mest det skyldtes stress, fordi både jeg og min ex var totalt blanke i forhold til hvordan man behandler en hvalp.

Cicero har forsøgt sig et par gange med Vinnie, men det blev der lynhurtigt lukket ned for :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites