Gæst Katinka Skrevet Maj 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 27, 2012 Mit navn er Katinka og jeg har et Sankt Bernhard hund som jeg fik af dyrlægen da hun ellers skulle blive aflivet. Hun er meget sød og bor hos os på gården. Hendes bedste veninde er vores staldkat . Jeg kan godt lide alt slags dyr og jeg laver portrætmalerier af dyr hvor jeg har lagt billeder af i mit profil. Det var så lidt om mig:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Hej og velkommen til ...og hold da op, sikke nogle flotte malerier, du har krereret . Det er du godt nok dygtig til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Hej og velkommen Det er nogle fine malerier du har lavet, jeg er meget imponeret! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Katinka Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts