Gæst Anaid Skrevet Maj 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2012 Er der noget råt, hunde ikke må få? Jeg får ben med kød på af en kollega, der sælger oksekød. Det er ikke sorteret, jeg får rub og stub? Er der noget jeg skal være opmærksom på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Er der noget råt, hunde ikke må få? Jeg får ben med kød på af en kollega, der sælger oksekød. Det er ikke sorteret, jeg får rub og stub? Er der noget jeg skal være opmærksom på? Næh ikke rigtig:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Halen Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Ikke udover at hunden også meget gerne må få andre kødsorter end oksekød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Ikke udover at hunden også meget gerne må få andre kødsorter end oksekød Nårh ja ja.... Har jo alt det fra barf biksen. Det her er bare bonus :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts