Gæst Chocolate Labrador Skrevet Maj 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2012 Hej HF Andre der har "problemer" med at Ziwipeak bliver tørt når sidste 1/3 af posen skal til at spises? Måske løsingen er at dele over i flere små poser, så den store poser ikke åbnes flere gange. Synes bare den originale embalage må være mest passende, eller? Mht. olie, er der noget for at give mere end på flasken? F.eks. 50 % mere af hensyn til pelsen m.v. Eller kan forholdet mellem de forskellige olier "forskubbes"? Håber på et par kloge svar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Vi bruger det kun til godbidder så det holder rigtig længe men jeg har ikke bemærket at det bliver for tørt (og smuldrende - formoder det er det der irriterer dig). Jeg ville også bruge den originale pose med lynlåsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Vi bruger det kun til godbidder så det holder rigtig længe men jeg har ikke bemærket at det bliver for tørt (og smuldrende - formoder det er det der irriterer dig). Jeg ville også bruge den originale pose med lynlåsen Hej. Nej det smulrer faktisk slet ikke. Jo måske den sidste dc i en 5 kg pose men ellers ikke. Det "dufter" bare af mere og føles mere "frisk, blødt, fedtet m.v.". når posten er ny. Det ryger dog fint ned, men ja.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Jeg køber kun den lille pose på 1 kg og den holder flere måneder - jeg er netop startet på en ny så vil holde den under observation . Det lyder meget logisk at det opfører sig anderledes end alm tørfoder for feks i lammeversionen er der 85 procent lam - kan ikke rigtig huske om der er konserveringsmidler i. Må melde pas mht en forklaring :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts