Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

bonuspoint hos olivers.

Featured Replies

Besvaret

Hvad kan man købe for dem?

Besvaret

Jeg kan bare ikke se nogen steder hvad det egentlig er man kan købe for de point?

Besvaret
Jeg kan bare ikke se nogen steder hvad det egentlig er man kan købe for de point?

Så må du jo oprette dig derinde, længere er den vel ikke :blink:

Besvaret

Deres pointshop har været undervejs i mange måneder... om det bliver til noget??

Jeg har mange point.. men de udløber sikkert inden den shop kommer op at stå :hmm:

Besvaret

Jeg har oprettet, mig men kan ikke komme ind og se hvad der er man kan købe.

Men det er da måske fordi den ikke er kommet op at stå endnu...

Besvaret
Deres pointshop har været undervejs i mange måneder... om det bliver til noget??

Jeg har mange point.. men de udløber sikkert inden den shop kommer op at stå :hmm:

Altså jeg kan godt se, hvad man kan købe - i skal gå ind i bonus-shoppen, så er der et link til tilbuddet, mener det er i første afsnit i teksten - logge ind igen og så kommer de ting man kan vælge :mrgreen:

• 4 weeks later...
Besvaret

Bunusshoppen finder I her: vip.olivers.dk

Og når i har logget på kan I se både optjente point og hvad de forskellige ting koster i point.

Besvaret
Bunusshoppen finder I her: vip.olivers.dk

Og når i har logget på kan I se både optjente point og hvad de forskellige ting koster i point.

jeg får altså stadig bare mine kontoinformationer at se - jeg kan godt se hvor mange point jeg har - også hvornår de udløber.. men kan ikke finde noget sted hvor jeg kan købe noget for mine point.

Besvaret
jeg får altså stadig bare mine kontoinformationer at se - jeg kan godt se hvor mange point jeg har - også hvornår de udløber.. men kan ikke finde noget sted hvor jeg kan købe noget for mine point.

Samme her... måske skal man have et minimum på points-kontoen før man kan shoppe?