Kalokagathia Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Vi regner med at vi skal have endnu en dværgpuddel om et års tid ca. Vi er simpelthen så glade for ham vi har, og derfor overvejer vi at købe en fra samme opdrætter igen, hvis hun da får flere hvalpe. Er det en fordel eller en ulempe med to hunde med samme mor? Eller gør det ingen forskel, når der er omkring 2 års mellemrum? Det er slet ikke sikkert det bliver en mulighed, fordi det bare er et lille privat opdræt med en enkelt tæve, men man kan jo altid drømme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Det kunne jeg ikke forestille mig, at det ikke skulle kunne gå. Så skal de have hvalpe på hende igen, så ville jeg da stå parat. Alle mine kommer fra den samme opdrætter - de har dog hver deres mor, men er i slægt med hinanden. Min ældste beagles far er oldefar til min Oscar og tipoldefar til min Darwin. Oscar og Darwin er tæt i familie, da det er Oscars kuldbror der er far til Darwin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Hundene aner ikke de er i familie, så i den forbindelse vil der ikke være et problem. I nogle tilfælde er det faktisk en fordel at have hunde med fælles træk. Lidt i stil med at lige børn leger bedst. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts