Hop til indhold

Russian Toy Terrie


Gæst Dennis1982
 Share

Recommended Posts

Gæst Dennis1982

Hej

 

Vi har en han Russian Toy Terrie på knap 3 år. Vi har et problem med han ikke vil gå tur med mig men kun med min kæreste. hvad kan vi gøre? han ligger sig og vil ikke gå. men han er glad når vi skal ud. kan det være fordi han ikke kan li mænd eller er det dominans da han stadig har sin mandom. Vi har ikke haft ham fra hvalp så vi ved ikke om han har haft dårlige oplevelser førhen.

 

Hilsen Dennis

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Han er helt sikkert ikke dominant, men måske bange?

 

Jeg har en der er skrækslagen for mænd, i starten så meget, at han gemte sig under sengen, når min mand var hjemme (det har hjulpet helt enormt efter han er blevet kastreret)

 

Eftersom din er glad, når du giver ham snoren på og først lægger sig ned udenfor (er det rigtigt opfattet?), så ville jeg måske kigge på, hvad du gør anderledes end din kæreste - snakker hun i høj hysterisk stemmeleje til ham? Bærer hun ham ned af en evt trappe eller gør du? Har du kort snor og hun har lang eller omvendt? Går hun altid til højre og du vil til venstre?

 

Hvis han virkeligt ikke kunne lide dig, så tror jeg ikke han ville være glad for at få snoren på, det lyder mere som om noget går 'galt' deromkring hvor han lægger sig ned

 

Bortset fra det - velkommen til hundeforum og dejligt med en russisk toy, dem er der ikke mange af!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...