Gæst SommerSMiiL Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Hejsa, jeg har to chihuaer på hhc 5 og 10 mdr. min hand hun på 10 mdr. var HELT renlig inden vi fik hunhvalpen. efter hun er kommet i huset strinter han over alt. mener over alt. fx køkkenlåger, stikkontakter, brændeovn, borde, seng mv. og nu er han begyndt at besørge inden for også jeg har RIGTIG svært ved at få hende renlig, og der er tilbage fald nu hvor han også gør det inden for. trods havedøren er åben næsten hele dagen. de er begge gode til at tisse og besørge når vi går i snor. RÅD Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hjortshøj Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Han markerer sig vel bare? Jeg har kastreret min hanhund af samme årsag - han strintede hos mine forældre hvor der bor andre hunde også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Markeringer - tænker jeg også - men der er alt for kort tid mellem dem. Udgangs punktet må være at den første hund er voksen på alle planer før man anskaffer en ny hund. Dvs. at der som minimum skal være 2 år i mellem dem. Så noget råd kan jeg desværre ikke give! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 I snor med dem indendøre så du kan stoppe det og få dem udenfor? At døren står åben hele tiden kan også betyde at de har svært ved at finde grænsen mellem inde og ude? Ud med dem tit.. Og vask huset ned med rodalon.. Og så havde jeg nok fået ham kastreret? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts