Gæst Sus&Siku Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Hejsa Det går forrygende nu Siku har sin egen indhegning, hvor min datter ikke kan komme ind i. Det fungere rigtig godt. Når min datter leger med Siku er der næsten altid foder/kiks involveret. Hun lægger kiks i aktiveringsbolden og triller boldt med Siku. Dette fungere også fint. Siku har endelig forstået, at nederdele/bukser ikke må bides i. Han har ihvertfald ikke vist interesse for det længe(et par uger nu). Ang lufting så tager jeg mig af det. Datteren er kun med på aften løbeturen på marken, hvor vi løber om kap. Siku vinder selvfølgelig hver gang. Hehe. Nu er jeg ikke pædagog... Men jeg har fortalt min datter, at Siku er lige så "dum" som et vuggestuebarn! Siku skal lære alt og han bliver først "klog" som voksen. Fx at bare tæer tror Siku er 10 små pølser! Osv... Dette fungere også fint, min datter er blevet bedre til ikke ophidse hunden. Det eneste jeg har måtte bøje i mine regler er sofareglen... Nu putter min datter og Siku sammen i sofaen hver aften og morgen. Dette har afhjulpet på jalousien. Alt i alt, går det godt nu Der har ikke været nogen vilde lege med bid, gøen og knurren. Når Siku ikke orker mere leg, kommer han hen til mig og piver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 super opdatering :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sus&Siku Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Lige pt går alt godt Min datter og Siku er ved at blive gode "kammerater". Når siku banker hovedet op/ind i møblerne, kommer min datter for at "trøste" ham. Og omvendt, når min datter græder, piver Siku løbende hen til hende og slikker på hænder/hovede m.m. Jeg er super glad for resultatet nu Der er ikke så meget jalousi mellem dem mere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts