NickiA Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Jeg har lige snakket med OCH i dag og samtidig meldt mig på hvalpeholdet ved godt jeg er lidt tidligt ude men de sagde at jeg ligeså godt kunne melde mig til med det samme Så der starter jeg fra september Kunne da godt tænke mig at høre om der er andre der træner i OCH ? eller som eventuelt skal starte på hvalpeholdet til august (det er det hvalpehold jeg skal starte på jeg kommer dog en smule senere ind da det skal passe med vapses alder) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Jeg træner agility i OcH. Kender ikke rigtig til resten, men mht. agility er det en rigtig god klub! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MichelleR Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Nicole. har de en hjemmeside? jeg skal jo nemlig nok også bruge et hold til august/september, så kunne det jo være vi kunne gå på samme hold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MichelleR Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 jeg fandt det selv hvis det har interesse, så er der også træning ude ved rosengårdscenteret, der har jeg trænet indtil nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Super du fandt det Ja så også godt der er træning ude ved Rosengårdscentret, men passer lidt bedre med træningen i Odense NV da det er et område jeg er i hver søndag alligevel i forbindelse med mine andre dyr Kunne da være lidt hyggeligt hvis vi kunne gå på hold sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Jeg er glad for min DcH klub - men ved der stor forskel på klubberne. Håber du får meget glæde derude! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Ja tror skam også jeg gør de virkede i hvert fald rigtig søde og snakke med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts