AnneMangetal Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Vi snakker om at skaffe endnu en hund, og alt tyder på at det bliver en Golden:-) Manden vil have en af udstillingslinier, men jeg ønsker en jagtmodel. Dels er jeg mere til den slanke type, dels vil jeg gerne bruge den til seriøs træning. Jeg søger et godt og stabilt temperament, og så skal det selvfølgelig være sunde forældre. Men der er så mange opdrættere:???: Er der nogen der kender en god opdrætter? Det skal siges at vi er 1-1,5 år fra at skulle have hvalp, men jeg vil gerne have mulighed for at undersøge potentielle opdrættere, se afkom osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Inden jeg fik Maggie, kiggede jeg lidt på jagtgoldens og havde kig bl.a. kig på Falkirk's - FT / Jagtgoldens - Home Hjem Jeg nåede dog ikke så langt, at jeg nåede at besøge dem. Jeg fik besøgt Charmaines All-Round og endte med at blive skrevet op til hendes indianer-kuld - uden at der kom en hvalp ud af det til mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 De første ser interessante ud, og der er ihvertfald rig mulighed for at komme i kontakt med ejere af afkom. Det andet sted har tæven B/B hofter, og jeg ved godt at det er inden for rammerne, men foretrækker at de er helt fri i både hofter og albuer:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Juni 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 Min søster har en Jagt golden, du kan læse om ham her og hvorfor hun valgte den opdrætter hun gjorde mv. Retrieveren - Untitled Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts