Hop til indhold

Tak til alle


pegasus
 Share

Recommended Posts

Som nogen ved, så bruger jeg det meste af min hundetid i Hjemmeværnets hundetjeneste på at træne min hund til at blive tjenestehund.

 

Vores smertesbarn på træningspladsen rent træningsmæssigt har længe været, at få en ordentlig fast standhals på ronderingen. Så for at få lidt nye indputs til vores træning har vi besluttet, at jeg skal på 2 dages klikker-ronderingskursus hos Canis i Århus i denne week-end.

Og det glæder jeg mig helt vildt til. Så jeg skal rigtigt suge til mig af ny viden, som jeg kan dele med de andre hundefører på pladsen.

 

For at vende tilbage til trådens overskrift, så er det i Hjemmeværnets regi jeg skal afsted og dem der betaler. Og derfor er det jer allesammen der via skatten betaler for, at jeg kan komme på kursus.

 

Jeg bøjer mig i støvet og siger så mange tak:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som nogen ved, så bruger jeg det meste af min hundetid i Hjemmeværnets hundetjeneste på at træne min hund til at blive tjenestehund.

 

Vores smertesbarn på træningspladsen rent træningsmæssigt har længe været, at få en ordentlig fast standhals på ronderingen. Så for at få lidt nye indputs til vores træning har vi besluttet, at jeg skal på 2 dages klikker-ronderingskursus hos Canis i Århus i denne week-end.

Og det glæder jeg mig helt vildt til. Så jeg skal rigtigt suge til mig af ny viden, som jeg kan dele med de andre hundefører på pladsen.

 

For at vende tilbage til trådens overskrift, så er det i Hjemmeværnets regi jeg skal afsted og dem der betaler. Og derfor er det jer allesammen der via skatten betaler for, at jeg kan komme på kursus.

 

Jeg bøjer mig i støvet og siger så mange tak:vinken:

 

Ingen årsag. Det er da kun fedt at høre, at ens skattekroner for en gangs skyld bliver brugt til noget fornuftigt både samfundsmæssigt og for hund og ejer ! Rigtig go fornøjelse med kurset :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

så er det i Hjemmeværnets regi jeg skal afsted og dem der betaler. Og derfor er det jer allesammen der via skatten betaler for, at jeg kan komme på kursus.

 

 

Som du dog kan sige det.:rolleyes:

 

Hvis ikke dig og hunden bruger dem, er der jo bare nogen andre.....og så kunne vi rissikere at det gik til noget "hvad ved jeg af tossede ting og sager" ting. Så er det jo bedre at vi får en god tjeneste hund ud af det.:blink:

Hvad skal den tjene?

 

 

Hov ja, god fornøjelse

Link til indlæg
Del på andre sites

Som du dog kan sige det.:rolleyes:

 

Hvis ikke dig og hunden bruger dem, er der jo bare nogen andre.....og så kunne vi rissikere at det gik til noget "hvad ved jeg af tossede ting og sager" ting. Så er det jo bedre at vi får en god tjeneste hund ud af det.:blink:

Hvad skal den tjene?

 

 

Hov ja, god fornøjelse

 

Den skal da tjene mig:blink:

Men tiden skal den ende med at blive superdygtig til eftersøgning, afsøgning og til at passe på mig og andre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig god tur! :-D

 

Jeg synes flere skattekroner skulle gå til den slags fornuftige ting. :-D

Jamen det gør de allerede, der er kommet plejehjems hunde heroppe, som bor på plejehjemmet sammen med de ældre, de har også en and som de gamle passer:mrgreen:

 

Og så er der jo rideterapi som vi også betaler for via skattekronerne, så fysisk og spykisk dårlige mennesker unge som gamle kan komme ud og opleve hestene og naturen, det tager omtrent 2 år at træne en hest færdig til terapihest, min veninde arbejder sådan et sted og der er der en gammel mand med demens der liver helt op når han ser de store arbejdsheste og så kan han huske de gamle dage og fotæller om dem, mens han "stryger" hestene altså strigler dem:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, der er nogen der kan :blink:

 

Håber at det bliver et alletiders kursus, selvom jeg nok ikke er én af dem, som støtter det :mrgreen:

 

Har ikke arbejdet i halvandet år, såeh :engel:

 

Men garanteret du betaler skat alligevel :megaked::megaked: Det gør man selv af en "sølle" SU :megaked::megaked:

 

 

 

Men vi har det nu godt i DK trods alt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men garanteret du betaler skat alligevel :megaked::megaked: Det gør man selv af en "sølle" SU :megaked::megaked:

 

 

 

Men vi har det nu godt i DK trods alt :mrgreen:

 

Nåh, ja, jeg betaler da det, som hedder arbejdsmarkedsbidrag, sølle 8% (hvilket jeg synes er rigeligt, taget i betragtning af, hvor meget man skal bruge penge til i 3.g af skoleting! :shock:).

 

Og ja, vi har det da helt fint her i DK (man kan jo altid nasse lidt på forældrene, når man føler nød :engel: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Og ja, vi har det da helt fint her i DK (man kan jo altid nasse lidt på forældrene, når man føler nød :engel: )

 

Det er da også den eneste grund til de har lavet dig - for at have et projekt at yde økonomisk støtte til de næste mange år :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...