lilleraev Skrevet Juni 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DogByHeart Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Ha ha ha! :slem: Da min Chico var ny i huset her, og måtte være i kælderen når hundene skulle være alene hjemme, for det havde han kun lært via mundkurv hvor han boede før..... Chico rykkede den selv i stykker på min opfordring..! Fedt syn, for han HADEDE den virkelig. Kan jeg sgu godt forstå, alene hjemme i 8 timer plus det løse med den på?!?!?!? -suk- Nå, men.. da gik han osse ind i krybekælderen, opdagede jeg en dag, lang tid efter Chico havde fået adgang til stuen sammen med Bossi, når de var alene. Der var NÆSTEN gravet igennem soklen på huset et sted...! :pift: En luftkanal var udgangspunktet, og der var ikke mange cm mørtel tilbage før det havde kunnet ses udefra... De skøre hunde. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Millemusen Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 alene hjemme i 8 timer med mundkurv på i en kælder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg kan få dårlige nerver af sådan en opførsel...:damn: men han ville da bare lave en flugt rute i tilfælde af du ikk kom hjem igen.... så de kunne løbe ud af finde dig... se det som et plus.... men godt søde Chico kom hjem til dig så han kunne få det godt:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DogByHeart Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Millemusen, Det var dog ikke i min kælder han var med mundkurven, men en lejlighed, for at han ikke skulle splitte alting ad. Men så kom der klager over at han lavede "koncert". :klap: Derfor måtte han have et nyt hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Millemusen Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Millemusen, Det var dog ikke i min kælder han var med mundkurven, men en lejlighed, for at han ikke skulle splitte alting ad.Men så kom der klager over at han lavede "koncert". :klap: Derfor måtte han have et nyt hjem. nååhhh okay... men det er stadig ikk iorden med muldkurv.... og de naboere har ingen sans for musik så hiiih :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts