AnneMangetal Skrevet Juni 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 Bella har altid haft et noget anstrengt forhold til børn, og det kulminerede i januar hvor hun knurrede af et barn der trængte hende op i en krog. Jeg tog hf med på råd, og blev bla. foreslået at gå en masse ture omkring børn og lade rolige børn hilse på Bella på en ordentlig måde. Vi har været i skarp træning, og nu er det vist tid til at prale:-) De sidste uger har Bella uden problemer hilst på børn til træning, ligesom hun har hilst på børn til stævner. Vi har haft børn i hjemmet, og Bella lagde sig bare i kurven og sov:-) I dag gik vi forbi skolen, og der var fodboldstævne for børn i 6-8 års alderen. I sagens natur løb de rundt og larmede - og sparkede oven i købet til en bold:mrgreen: Bella værdigede dem ikke et blik! Fuld af selvtillid lod jeg derfor naboens datter på 2-3 år hilse, og der var intet! Det skal siges at den lille pige fra baby har lært hvordan man hilser på hunde, og sætter sig ned på hug og rækker hånden frem (hun er sådan en kær unge:hjerte:). Det er bare fantastisk at se resultater:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Så fedt!! Stort tillykke med, at arbejdet har båret frugt! Der findes simpelthen ikke noget bedre, end når man ser det man knokler for lykkedes :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Hun er bare sådan en dygtig pige:hjerte: I virkeligheden tvivlede jeg på at det ville lykkes, fordi hun har sådan et blødt sind. Men det er så fedt at hun nu tolerer børn. Min lille dygtige pige:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts