Drentsche Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Yorkshire tæve på 3 år skal omplaceres, mere info fås på tlf.:2078 6156 (Dorte) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret August 3, 2012 Rapporter Share Besvaret August 3, 2012 Ej det ansigt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sellas Besvaret August 3, 2012 Rapporter Share Besvaret August 3, 2012 Sikke en dejlig pige - hun vil passe rigtig godt hos mig. :hjerte: Hvor i DK befinder hun sig? Jeg bor i Juelsminde ved Horsens, stor indhegnet have, hvor hun rigtig vil kunne boltre sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret August 5, 2012 Rapporter Share Besvaret August 5, 2012 Sellas hvis du tager hende har jeg en lille tjekke dreng som er super til andre hunde:) bor selv i Juelsminde:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sellas Besvaret August 6, 2012 Rapporter Share Besvaret August 6, 2012 Sellas hvis du tager hende har jeg en lille tjekke dreng som er super til andre hunde:) bor selv i Juelsminde:) Hejsa Jeg fik en sms fra sælger om, at "emnet ikke længere var aktuelt" - så desværre, ikke denne gang, men jeg kigger stadig herinde Jeg søger primært tæver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret August 6, 2012 Rapporter Share Besvaret August 6, 2012 Sellas jeg har lige set en Yorkie tæve til salg på dba. Hun er også 3 år. Men det er jo muligt at det er den samme? Held og lykke med at finde en lille pige:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sellas Besvaret August 7, 2012 Rapporter Share Besvaret August 7, 2012 Hejsa Det lyder super - jeg checker det lige - og tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret August 8, 2012 Rapporter Share Besvaret August 8, 2012 Så lidt:) du må jo lige sige til hvis det lykkedes at finde en vaps. Så kunne vi have nogle play-dates:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sellas Besvaret August 8, 2012 Rapporter Share Besvaret August 8, 2012 Hejsa Det vil jeg gøre - kigger stadig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret August 9, 2012 Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 Skal det være en yorkie? For ellers er der to dværgpinscher piger på dba som søger nye hjem. De er vidst 3:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iversen37 Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Hej. Er du kommet af med din yorkie ? Vi har selv en på 3 år der gerne vil have en legekammerat. Hilsen mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iversen37 Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Bryder mig ikke om dværgpinscher Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Jeg er ikke lige klar over, hvordan jeg får slettet denne her tråd, den er ikke længere aktuel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Jeg er ikke lige klar over, hvordan jeg får slettet denne her tråd, den er ikke længere aktuel. Du kan få en moderator til at lukke den. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Den var nu heller ikke ment til dig Iversen:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts