AnneMangetal Skrevet Juni 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 går til (trommesolo): BELLA! Vi var til rallystævne i Hadsund i dag, og skulle se om vi kunne få vores 2. pind i begynder. Bella er 16 mdr., og hendes fokus ryger af og til:mrgreen: Begynderklassen gik fint! Der manglede lidt fokus den første halvdel, men hun kom efter det, og vi fik vores pind. I åben klasse derimod...... Der var en dobbeltspring, og det er så for Bella en invitation til at holde fest. Men det gik galt i stop, skridt frem, plads. Bella gik resolut om bag mig og gav mig et kæmpe dut i måsen. Tilskuerne brølede af grin, og både jeg selv (og dommeren) måtte trække på smilebåndet. Derefter hoppede hun om foran mig, placerede sine poter på min skulder og gav mig et smækkys! Alt i alt endte det med en ib - og selvfølgelig en præmie for dagens morsomste indslag: vinger til spring:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Det lyder underholdende, dejlig hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Livet med en unghund er aldrig kedeligt Dejlige Bella Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 genialt lyder som om i/hun har hygget sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts