Gæst Malou-jan Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Hvordan lærer jeg bedst min hvalp på snart 8 mdr at halse på kommando:-)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Jeg tog Bellas yndlingslegetøj (en pivebold) og tirrede hende med den. Når hun gøede, gav jeg hende legetøjet. Efterhånden satte jeg kommandoen "halse" på. Hun var omkring 6 mdr., og kommandoen har aldrig givet anledning til problemer. Dog er hun tilbageholdende med at halse på uvante steder, så husk med tiden at øve andre steder end på træningsbanen. Vi bruger kommandoen "ti" (ti stille), når hun skal stoppe igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Må jeg prøve. Jeg har prøvet med god bidder uden held desværre:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Godbidder duede heller ikke hos os - det skulle være noget der virkelig tændte hende. I øvrigt kan du jo bruge en hvilken som helst kommando. Af uvisse årsager er "mis-mis" kommando for vedblivende gø Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jaffa Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Cille er lidt genstridig mht at lære og halse. I dag var min træner meget vedholdende og hun kom da også af med et lille forkvaklet vuf. Men hun skal nok lære det, for hendes stemmebånd fejler ikke noget Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Jeg gøede af August, først sad han bare og kiggede på mig, men nu skal jeg love for han kan det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts