Gæst Gravbulleren Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Hej. Her i weekenden har jeg opdaget en bule på min hunds skulder.. Det er ikke noget hun har haft før, den var der bare lige pludselig... den sidder på hendes venstre skulder og man kan skubbe til den når man rører ved den.. hun virker ikke øm når man rører den.. Nogen ideer hvor den kan komme fra? Hun spiller meget bold når vi er hos mine forældre og for lavet nogle underlige sving og drejer kroppen i mærkelige stillinger eller tumle rundt på jorden, tænker at hun måske kunne hav fået det deraf...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Er hun blevet vaccineret for nylig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gravbulleren Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Ja det er hun, hun er blevet vaccineret mod rabies for ca 9 dage siden.. er det den der skal "sætte" sig som en bule? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beouf Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Der kan komme en bule efter stikket, det oplevede vi efter første vaccine..... Den gik i sig selv efter nogle uger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Det er næsten helt sikkert pga rabies vaccinen. Min Charlie fik også en bule omkring 8-10 dage efter sin rabiesvaccine.. Jeg talte med dyrlægen om det, jeg skulle bare holde øje med den ikke bliv størrer, men heller ikke forvente den forsvandt i løbet af en uge.. Han har den endnu, omend en del mindre, og det er 3 uger siden han blev vaccineret nu.. Jeg håber den forsvinder snart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 men hun skulle da ikke gerne være blevet vaccineret på skulderen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Jeg synes også det var et mærkeligt sted Charlie fik bulen (helt tæt over skulderbladet).. farede jo til dyrlæge da jeg opdagede den, og han sagde det helt sikkert var fra rabiesvaccinen og ret almindeligt. Både bule og placering Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gravbulleren Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Det er ikke helt på skulderen, men mere midt mellem skuldrene også tæt på nakken... Okay, rart at vide at det sikkert kun er pga.rabies vaccinen, men har ikke oplevet det de andre gange hun er blevet vaccineret... Men vil så holde øje med om det bliver større eller ej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Min hund har også fået en bule i nakken og jeg var ved at gå helt i panik! Sådan lige over skuldrene i nakken. Indtil jeg læste på nettet at vaccinen kunne give en sådan bule - jep ahn blev nemlig vaccineret i tirsdags med både rabies og den alm. så går ud fra det er derfor... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts