Hop til indhold

Bule på skulderen?

Gæst Gravbulleren
 Share

Recommended Posts

Gæst Gravbulleren

Hej.

Her i weekenden har jeg opdaget en bule på min hunds skulder.. Det er ikke noget hun har haft før, den var der bare lige pludselig... den sidder på hendes venstre skulder og man kan skubbe til den når man rører ved den.. hun virker ikke øm når man rører den.. Nogen ideer hvor den kan komme fra?

Hun spiller meget bold når vi er hos mine forældre og for lavet nogle underlige sving og drejer kroppen i mærkelige stillinger eller tumle rundt på jorden, tænker at hun måske kunne hav fået det deraf...? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er næsten helt sikkert pga rabies vaccinen. Min Charlie fik også en bule omkring 8-10 dage efter sin rabiesvaccine.. Jeg talte med dyrlægen om det, jeg skulle bare holde øje med den ikke bliv størrer, men heller ikke forvente den forsvandt i løbet af en uge..

Han har den endnu, omend en del mindre, og det er 3 uger siden han blev vaccineret nu..

Jeg håber den forsvinder snart :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gravbulleren

Det er ikke helt på skulderen, men mere midt mellem skuldrene også tæt på nakken...

Okay, rart at vide at det sikkert kun er pga.rabies vaccinen, men har ikke oplevet det de andre gange hun er blevet vaccineret...

Men vil så holde øje med om det bliver større eller ej :)

Link til indlæg
Del på andre sites