Hop til indhold

Bitter spray............ !!!

Gæst Heidi og Rex
 Share

Recommended Posts

Gæst Heidi og Rex

Er de nogle herinde de anvender bitter spray, og har det haft nogle effekt på jeres hvalp??

For Rex bider i alt han komme i nærheden i, om det så er en ledning, fodpenel, bordben eller ligende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iokken

Vi har brugt det én gang på altanen (Aikibo troede han måtte tisse bare han var udenfor) og da han 10 min. efter gik derud kom han tilbage som om nogen havde slået ham! efter det havde regnet gik han så derud igen og han elsker at være der men vi har ikke haft flere uheld.

Det lugter forfærdeligt (jeg har ikke lyst til at bruge det fordi JEG ikke gider lugte til det) og at distrahere ham synes at virke fint. Jeg har hørt man kan få nogle pebermynte dråber som skulle være effektive men uden den kraftige lugt eller risikoen for at blive slikket op/tygget.

vi bruger meget tid på at få ham til at tygge i pinde, gnaveben og div. legetøj (vi fandt en bidering som har sådan nogle "gummipigge") så hans tænder ikke klør lige så meget - måske gør det bare ondt når din hunds tænder vokser : )?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg har også brugt div. "grimme lugte" på spray dåse da jeg havde min dalmatiner, som var rimelig flink til at bide i dørkarmen. Desværre havde spraydåsen det resultat at han blev bange for den slags og vi ikke kunne bruge spray fremover til andre ting.

Jeg har aldrig anvendt det til mine beagler - i stedet har de fået masser af bideting som de måtte gnave i - det hjælper endnu bedre syntes jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...