Gæst bøvle Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 :hjerte: Nu er der kun 1mdr. Til vi får vores hvalp, som vi skal være fodervært for:banan: kan ikke vente:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Ventetid KAN være noget langstrakt noget;-). Hvad vil det sige at du skal være fodervært? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 At vi skal have en hvalp og helt frem til den er et år, i den tid skal vi lege med den, vende den til lyde fra vejarbejde, gå i tunneller, skagter, køre med bus og tog, leg med andre dyr, mennesker og tage den med på vennebesøg og meget mere hvad man skal lege ind i en hvalp, vi har løbende samarbejde med kontaktpersonen fra dansk blindesamfund.jeg vil også lege mentalttræning med den, så det bliver en klog hund:klap: den skal følge os over alt:banan: sammen med vores egne hunde, foruden når vi træner med den, så har vi kun hvalpen med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Flot gjort af jer! Jeg ville blive alt for følelsesmæssigt knyttet til sådan en lille størrelse. Men nogen skal jo gøre det gode arbejde, der hjælper andre mennesker. Stor respekt for det :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Flot gjort af jer! Jeg ville blive alt for følelsesmæssigt knyttet til sådan en lille størrelse. Men nogen skal jo gøre det gode arbejde, der hjælper andre mennesker. Stor respekt for det :5up: Mange tak for de flotte ord:blink: tja i hverdagen vil den jo være lige som det er min egen, men når tiden nærmer sig og den skal videreuddanne sig hos andre som lærer den signaler/kommandoer, så ved jeg fra mit arb. Som plejefamilie for hundeværkstedet, hvor jeg har passet hund for, så dagene op til den skal væk, så forbereder jeg mig på det, man får en klump i halsen når den kommer i bilen, men det går hurtigt over, for man ved den også får det godt det andet sted:-D men et godt formål er godt at bidrage til, det giver en stor tilfredshedsfølelse for mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Stor respekt for det i gør tror heller ikke jeg ville kunne uden at blive alt for følelsesmæssigt involveret:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Juli 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2012 :banan: meget flot, Min labs bror kom også sådan et sted hen, hvor han senere skulle blive blindehund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts