Hop til indhold

7 mdr ren lab med stamtavle søger nyt hjem


Gæst KristineH
 Share

Recommended Posts

Gæst KristineH

Jeg har en sort lab tæve som lige er fyldt 7 mdr. Da vi fik hende var tidspunktet perfekt, men desværre har de sidste 5 mdr gået meget op og ned pga jeg tidl har haft brystkræft og 3 gange på de 5 mdr har der været mistanke om kræft. Så overskudet er desværre bare røget helt i bund og det er så syndt for hende. Så nu har vi taget en beslutning om at finde et godt og BLIVENDE hjem, for hendes skyld.

 

Kort om hende:

Hun har en dårlig vane med at vågne ved 4-5 tiden og da vi har en søn der tit ender med at komme ind hos os om natten, er det svært at ignorere hende. men er sikker på det er noget der går over. Hun har ikke helt lært endnu at man ikke hopper op af folk. Hun går generelt pænt i snor, men bliver meget ivrig når der kommer andre hunde.

 

Hun er alene hver dag, måtte dog putte hende i et stort bur for 2 mdr siden da hun begyndte at hygge sig med døren m.m. Om hun stadig er en lømmel vides ikke, men prøvede idag ikke at sætte hende i buret og det gik fint.

 

Hun er socialt virkelig godt fungerende (vi har haft hende med i hundeskov siden hun var 10 uger) og kommer der tit og leger meget tit med vores nabos golden. Hun er vokset op med vores søn på 4,5 - det fungerer ikke optimalt. Hun virker stresset når han er hjemme og sover tit ikke fra han kommer hjem fra børnehave til når han går i seng.

 

Hun er renlig og går til træning og er meget lærenem. Hun kommer fra Aavendings kennel, og der er stamtavle med på hende. Hun kommer fra sunde og raske forældre. (mor`en har vundet mange udstillinger)

 

Det er ekstremt vigtigt for mig at det er et godt og blivende hjem. Så vil foretrække et hjem uden små børn og gerne nogle som har haft hund før og ved hvad det kræver. Tænker at lave en kontrakt hvor den nye ejer "får hende på prøve" ca. 1 uge, for at se om det er det rette match. Er det ikke, så vil jeg have hende hjem igen. Vil gerne undgå at hun bliver en hund der skal gå fra hjem til hjem.

 

Alt legetøj, hundekurve og snor og hundemad følger med hende.

Overtagelse kan aftales, pris 4000 kr.

Vi bor i Ølstykke og der er stadig 6 gange træning tilbage hvis det har interesse.

 

 

 

IMG_3665 (Medium).JPG

IMG_3651 (Medium).JPG

IMG_3659 (Medium).JPG

Redigeret af KristineH
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst KristineH

Ja han har desværre ikke mulighed, da han har både mormor, mor og en af hendes søskende.

Og han kender desværre ikke nogen, men er gået i gang med at prøve at hjælpe os.

 

Er den liste også for private?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...